Ihan pakko sanoo!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kettuuntunut:
Olkaapa sitten onnellisia!! Mulle äippäloma/kotihoidontuki ajalta monta sataa MÄTKYJÄ!! Ei voi ymmärtää...

mie taasen olin viime vuojen äitiyslomalla marraskuulle asti (sain siis palkkaa äitiysrahakauelta ja sitte vielä marraskuussa lomarahat ja bonuksetki), muutoin vanhempainlomalla ja sitte loppuvuuen hoitovappaalla.

tilasin muutosverokortin kelalle etuuksille ja maksoin 22 prosenttia veroja.

viissataa sain takas.

mitenkähän sie oot oikein nuita veroja maksellu ko kerta monta sataa sait mätkyjä??? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Hmph. Miksi mulle ei oo vielä tullut verolappuja? :(
Ei mullekaan :'(
Jos me asutaan jossain kuolleessa kulmassa :LOL:
Aluerasismia :kieh: :D

hei quuppa, mie sain toissapäivänä sen verolärpäkkeen. ja ei me nyt niiiiin kaukana toisistamme asuta jotta kyllä se siullekki tuloo :D
 
Kettuntunut
Minä olin koko viime vuoden pelkästään kelan rahoilla. Äitiyspäivä- ja kotihoidontuki.
Ja niistä meni aina se 20% veroa. Ei kaverikaan ymmärrä, se on aina saanut palautuksia ja mulle tuli nyt yli kolmesataa mätkyjä. Käsittämätöntä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kettuntunut:
Minä olin koko viime vuoden pelkästään kelan rahoilla. Äitiyspäivä- ja kotihoidontuki.
Ja niistä meni aina se 20% veroa. Ei kaverikaan ymmärrä, se on aina saanut palautuksia ja mulle tuli nyt yli kolmesataa mätkyjä. Käsittämätöntä!
onko mitään vähennyksiä? meinaan kaverillas saattaa olla esim. opintolainan tai asuntolainan korot jotka vähentää.

 
poitsuli
ei oo mullekaa tullu ja mä sentäs aakkosis aika alku päässä (b)odotan tuleeko taas mätkyjä vai saisko jo jotaki =) viime vuon oli palautukset just alle sen ettei maksettu!!!
 

Yhteistyössä