ihan törkee koirakuume!!!!!

koko mun elämän ajan on koirat kuulunu samaan talouteen ja nyt kun ei ole koiraa, niin on jotenkin tyhjä olo :( Miten tätä oloa saisi lievitettyä??????? pentua ei voida vielä ottaa kun alkaa koulu. Löytöeläinkodista haluaisin joskus koiran mutta pelottaa miten ne suhtautuu pieniin lapsiin.
 
se on oikeesti hyvä, että tommosia koirakuumeisia ihmisiä on, mä oon täällä jo pikkusen paniikissa, kun meille on tulossa koiranpentuja, kolme viimestä viikkoa on tiineyttä jälellä ja toi narttu on niiinn paksu, että sieltä tulee varmaan 101 sileetä.... :/
pentuja on jonkinverran tarjolla muutenkin, joten täytyy pitää sormet ja varpaat ristissä, että pennuille löytyy vielä uudet ja hyvät koditkin....
oikeesti ei malttais millään odottaa, että pennut syntyis, mutta silti aina toi kotienlöytäminen mietityttää ;)
 
Juu ilmoittaudun myös koirakuume-sakkiin, mun toivottavasti tuleva pentu näki päivän valon viime torstaina, niin siis miksi vielä toivon, no koska perheessä on tuo ukko sitä mieltä ettei vielä uutta kun vanhus on vielä aika hyvässä kunnossa ja pojat pieniä (4v ja 8kk), mutt hän ei ymmärrä ett halua koiran suvusta, josta osaan arvioida millainen tulokas on tämän pennun isän tunnen henk.kohtaisesti luonne tosi ihana, emästä tiedän lt-tuloksen, jal.tark.mitat ja mitä nämä uroksen omistajat kertoivat! Eli uskoisin ett pennusta kasvaisi tosi hyvä harrastuskaveri minulle!

mutt auttakaa millä saan tuon ukon uskomaan ett minä tarvitsen just tuon pennun!!!!! \|O
 
mä oon ainaki täällähetkellä NIIIIIN vit.tuuntunu tohon meidän pentuun (9kk.), et mun tekis mieli heittää se pihalle :headwall: se kusee sängyt, matot. se söi meidän sängyn \|O #&%£$!* mä en enää jaksa sitä! mä anna ton ku.sipään teille vähäks aikaa hoitoon, niin menee teilläkin pentukuume ohi. Tää on mun kaheksas koira, eikä ykskään ole ollut noin jääräpää. enpä taida pentua ottaa vähään aikaan. mulle riitti!
 

Yhteistyössä