Ihan uskomaton tilanne.

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielestäni on outoa, että joku käy raskaana olevalle kertomassa tuollaisia arveluja.
Oisko parempi että se raskaana oleva on ainoo joka ei tiedä?

Mä ainakin haluaisin ehdottomasti että mulle kerrottas ensi tilassa (olettaen tietysti että ois totta eikä juoruilua). Otti aivan helvetisti päähän olla viimenen joka ties, ja tietää että tutut on tienny ja säälitelly selän takana.
... mutta kun on olemassa ihmisiä, joiden mielestä jo kahvilla käynti on pettämistä. Harva on sitä pettämistä siellä makuuhuoneen puolella todistamassa... eli pitäisi tuntea tämän kertojan aivoitukset hieman tarkemmin ennen kuin voi uskoa ko. tarinaa.
 
Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja dfdfdf:
Oliks tää vaan provo, kun ap ei ole vaivautunut kertomaan jatkoa?
Joo anteeks etten oo kerenny käydä täällä joka välissä.
Tässä on ollut vähän muutakin.

No mies tuli sillon illalla töistä ja kysyin sitte että "millos oot viimeks (olkoot naisen nimi vaikka Taija) nähnyt muuten Taijaa, kun mä en oo vähään aikaan kuullu hänestä".
Mies tuijotti vaan telkkaria ja sanoi ettei oo myöskään kuullut hänestä vähään aikaan. Siis mulla tuli jo siinä vaiheessa niin paha mieli kun tajusin jotenki että voi hitto jos tää juttu nyt on totta. En kuitenkaan sanonu viel mitään, vaan sanoin vaan että pitääpä kutsua Taija meille kylään vaikka heti huomenna ja kysellä vähän mitä sille kuuluu, joko ois löytäny vaikka uuden miehen elämäänsä.
Eipä se mies siihenkään noksauttanu niskojaan vaan sano vaan että kutsu pois.

Siis mä menin ihan lukkoon :( Lähin vaan pois ja menin nukkuun. Myöhemmin mies tuli viekkuun ja kuiskaili vaan korvaan rakkaudentunnustuksia.

Miks mä oon näin luuseri :( Se selvästi valehtelee mut mä en uskalla sanoa sille mitään, tiiän et murrun niin täysin :( Tiiän myös et jotain pitäis tehä.
Tää on vaan niin vaikeeta. Mun koko elämä on pilalla :(
Pakoilen vaan väistämätöntä.. En ois koskaan uskonu et näin vois käydä.

Voiko tää jotenki olla vielä vaan keksitty juttu, kerta se valehteli tosta näkemisestäki.


 
mii
:( kurja tilanne.
Mitäs jos menisist mieheen viereen sohvalle ja ottaisit kädestä kiinni ja katsoisit suoraan silmiin ja pyydä olemaan rehellinen ?
ilman huutamista tai tappelemista, koita kysyä pitääkö jutut paikkaansa..
 

Mä kutsuisin ihan oikeesti sen"Taijan"kylään.Voihan olla ettei se suostu edes tulemaan,mahd.huonon omantunnon takia tai jos tulee,niin pitäisin miehenkin sit kotona ja katsoisin tilannetta"sillä silmällä".Koita jaksaa kuitenkin...ÄLÄ ANNA PERIKSI!
 
Nainen
Mä tiiän et on pakko nyt selvittää tää juttu.
Mä ajattelin jos tosiaan kutsun sen kylään, ja sitku istutaan kaikki samassa pöydässä,
pokkana vaan kysyn että "mikäs tää teiän peli nyt on?"
Ja kerron mitä mulle on kerrottu.
Siinä ainaki näkis kummankin ilmeen.
 
Helppohan täältä toisten on sanoa, miten tehdä. Mutta yrittäisit kakistaa suustasi yhden lauseen: XX sanoi minulle, että sinulla ja YY:llä on suhde, onko?

Keskity vain tuohon yhteen lauseeseen. Kuivaharjoittele etukäteen vaikka. Sen jälkeen tilanne jatkuu miten jatkuu. Jos mies ei vastaa tai kiertelee, toista vain tuo alkuperäinen kysymyksesi, kunnes saat vastauksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Mä tiiän et on pakko nyt selvittää tää juttu.
Mä ajattelin jos tosiaan kutsun sen kylään, ja sitku istutaan kaikki samassa pöydässä,
pokkana vaan kysyn että "mikäs tää teiän peli nyt on?"
Ja kerron mitä mulle on kerrottu.
Siinä ainaki näkis kummankin ilmeen.
Hyvä idea!! Näin mä tekisin kanssa. Ottaisin ihan asian puheeksi, ensin heittona ja jos ne sitten molemmat näyttäisi ihan siltä, että mit vit, niin sitten jatkaisin juttua, että kylillä puhutaan että teillä on suhde. Aika paatunut valehtelija saa olla, jos siinä kasvotusten kaikki osapuolet paikalla ollen vielä onnistuu keksimään pokkanaamalla uskottavia selityksiä. Olisi ainakin kerralla homma selvitetty ja jos on ihan paskapuhetta tai väärinymmärrys, niin tulisipa hyvät naurut kaikille!

Tsemppiä!!
 
riia
Ai kun kauhea tilanne!!! Voimia sulle! Melko varmasti miehesi pettää, kun ei kertonut sulle tavanneensa Taijaa, tai edes kuulleensa siitä mitään! Ei sillä olisi mitään syytä kieltää asiaa jos olis puhtaat jauhot pussissa. Miehesi taitaa olla ihastunut, eikä halua vielä tehdä mitään liikettä asiassa eteenpäin (eli erota susta) kun ei ole Taijasta varma tms. Olet joutunut varanaiseksi:(

mä tekisin niin että kun se Taija on teillä kahvipöydässä sun ja miehesi kanssa, niin sanoisin: Nyt kun kaikki kolme ollaan tässä paikalla yhtäaikaa, niin voisitteko kertoa että milloin te ajattelitte kertoa mulle teidän suhteesta. Eli annat kuvan että tiedät heidän suhteensa varmaksi, ja olet vaan odotellut että milloin he tunnustavat sen itse.
Jos kysyt: mikäs tää teiän peli on? He voivat kierrellä, sanomalla että: Ai mikä peli? Eihän tässä mitään peliä ole. Miten niin?
Ja sitten sä joudut tunnustamaan kuulemasi huhun jne. Eli jätä selittäminen heille, äläkä ensin esitä omia tietolähteitäsi. Vaikuta varmalta asiasta. Jos et pysty muuten sanomaan sitä pokalla päin naamaa, niin kirjoita se vaikka paperille ja sano kaapista astioita laitellessasi se heille, selkä heihin päin, lapusta lukemalla. Mulla ainakin ääni värisisi ja alkaisin varmaan itkemään, enkä saisi lausetta loppuun:(

Ja jos lopulta se koko pettäminen paljastuu hölynpölyksi, niin sitten voit vaan sanoa heille että lähetät sen huhun kertojan helvettiin... Ja että et voi kertoa kuka sulle siitä kertoi, kun olet luvannut henkilölle...
 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä kannattaisi eka kysyä pelkästään vaan siltä mieheltä.
Mun oli niin taitava puhumaan pas.kaa, että siinä menikin sit viis vuotta ennenkuin oli vedenpitäviä todisteita.
Että josko nyt vaan oman itsesi takia kysyisit molemmilta suoraan. Ja jos niillä ei olekaan mitään, ei sun sitä tarvitse hävetä et kysyit.
 

Yhteistyössä