Ihana päivä!!:) Hehkutetaan.

Pakko hehkuttaa; saatiin eilen ihan unelmakämppä! 80neliöö remontoitua pintaa. Päästään pois täst hiirenluukusta, kaupungin kusisimmalla aluellaa missä ei asu kuin juoppoja ja huonoja perheitä. Olen niin onnellinen.:) Ja muutenkin miehen kanssa ollut todella kivaa yhdessä ja nautittu toisistamme, lapsenkin kanssa on ihan erilaista olla yksin kotona kun näin hyvä mieli.:D

Niin ja hyvää naistenpäivää te ihanat palstan naiset!!:heart:
 
Mieki hehkutan: nukuin tosi hyvin ja pitkään, ja kun heräsin niin keittiön pöydälle oli katettu kaks viineriä ja kaakaot. :heart: Kukkiaki sain, ja suklaata! Oikein hyvvää naistenpäivää. :)

Onnittelut asunnosta, varmasti helpottaa päästä pois huonolta alueelta. Ja vielä remontoituun kämppään! :)
 
hebuhee
liityn hehkutukseen, sain pitkästä aikaa käytyä salilla ja revitin niin että kaikki paikat oli hapoilla! :) ja sen jälkeen oli salille laitettu kahvit ja pullat ja voi kun tuli niistäkin hyvä mieli vaikka kädet oli niin muussina että hauskutin muita naisia erittäin tärisevillä käsilläni :p
 
Inakko Velanna
Minä saada iso talo melkei 700 neliöö ja iso liiketila missä voida harjoitta liiketoimeni. Mies osti iso timanttisormus. Nyt minä juoda samppanja sen kunniaksi.
 
Onnea unelmakämpästä! :flower:

Meilläkin menee lujaa: talvilomalla ollaan ja ilma mitä parhain! Aamupäivä oltiin pulkkamäessä, nyt levähdystauko ja sitten ystäväperheen luokse kyläilemään (ulkoilemaan ja syömään nuotiomakkaraa :p) Illalla ku viel ehtis jumpalle, niin päivä ois täydellinen :D
 
"Jenni"
Alkuperäinen kirjoittaja kisulin äiti;23306759:
Meille tuli eilen Ragdoll-kissan pentu.Enää ei tarvitse olla vessassakaan yksin...;)
Tätä täytyy erikseen onnitella. (Muita ilonaiheita viestissä väheksymättä)
Meilläkin tuollainen kattimus on, ja voin kertoa että ihania ovat! Meidän tapaus myös erittäin tottelevainen, ja viisas kisuli. Syliin ei kylläkään tule siten kuin ragdollin "kuuluisi" mutta ei sen väliä, siinä on niin paljon muuta mahtavaa!!!
 

Yhteistyössä