Ihana talo, eikös vaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pohja oli hyvä, keittiö miellytti kovasti ja perusväritys (lattiat, kalusteet) oli sopivan neutraalit mun makuun. Tää kyllä kaipas jo vähän väriäkin seiniinsä ton edellisen jälkeen ;). Mutta miksi kodinhoitotila on noin ankea???
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28287971]Pohja oli hyvä, keittiö miellytti kovasti ja perusväritys (lattiat, kalusteet) oli sopivan neutraalit mun makuun. Tää kyllä kaipas jo vähän väriäkin seiniinsä ton edellisen jälkeen ;). Mutta miksi kodinhoitotila on noin ankea???[/QUOTE]

Mutta tosiaan, tontti oli tän kompastuskivi! Taloja oli vieri vieressä ilman mitään näkösuojaa naapureilta. (lisäksi vähän tökkii toi mahdollisimman neutraali väritys ja pari vuotta vanha talo myyntiin...)
 
alkuperäinen
Kodinhoitohuoneko ankea? Minusta ihana, avara, raikas.

Metsokangas alueena ei todellakaan sytytä minuakaan, itse asutaan Oulun lähikunnassa. Mutta kyse olikin nyt pelkästään talosta. ;)
 
alkuperäinen
[QUOTE="vieras";28287976]Mutta tosiaan, tontti oli tän kompastuskivi! Taloja oli vieri vieressä ilman mitään näkösuojaa naapureilta. (lisäksi vähän tökkii toi mahdollisimman neutraali väritys ja pari vuotta vanha talo myyntiin...)[/QUOTE]

Juu, tuo alue on just sellainen. Mutta todella paljon uudehkoja taloja siellä myynnissä kaiken aikaa.
 
alkuperäinen
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;28287985:
Lähes täydellinen talo. Tosin kiinteistövälittäjän tissit saavat ilmoituksessa liiaksi huomiota ja asuinalueesta jää hyvin kolkko vaikutelma.
Välittäjän tissit ovat kyllä mielettömät! :D Itse kiinnittänyt samaan huomiota monta kertaa!
 
"Vieras"
Kaunis koti ja hyvä hinta.
Hirvittävä sijainti, talojen keskellä, ei omaa rauhaa tai pihaa. Ts. Pilaa oikeastaan koko komean talon.
Ostaisin heti jos sijaitsisi hyvällä, isolla ja rauhallisella tontilla e-suomessa.
 
"vieras"
Onhan tuolla ihan nättiä mutta liikaa Ikeaa tai Ikea-henkistä. Ja joku särmä puuttuu tuosta sisustuksesta. Sellainen stailatun oloinen josta puuttuu elämisen jälki.

Mieleen tuosta jäi hauska himmelilamppu ja eteisen maton kurtussa oleva kulma :D
 
"1234"
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;28287985:
Lähes täydellinen talo. Tosin kiinteistövälittäjän tissit saavat ilmoituksessa liiaksi huomiota ja asuinalueesta jää hyvin kolkko vaikutelma.
Kuvan alla lukee omistaja. Myykö kv siis omaa taloaan?
 
lucifer
en ostaisi. ei mitään omaa rauhaa, kun naapurit heti vieressä ja ilmeisesti joka puolella. järkyttävää alue muutenkin.
keittiö epäkäytännöllinen minun tarpeisiini.
 

Yhteistyössä