Ihana talvihaalari :)

  • Viestiketjun aloittaja RainbowFamily
  • Ensimmäinen viesti
RainbowFamily
http://www.pompox.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Pompox/Products/M016/SubProducts/M016-0001

Tällaiset puvut ostettiin lapsillemme talveksi, sopii ihanasti tytölle sekä pojalle :)

Onko kenelläkään käytännön kokemusta esim viime talvelta tästä tai muista Molon haalareista?
 
RainbowFamily
Vitsistähän se ensin lähti että hankitaampas tälläiset haalarit meidän lapsille, kun ollaan sateenkaariperhe :) Mutta kun asiaa makusteltiin ja katseltiin haalarista kuvia, niin ihastuttiin. Tykätään muutenkin unisex-vaatteista.
 
minä
mun mielestä tosi hieno ja voisin meidän tytölle laittaa, vaikkei ollakkaan sateenkaariperhe :) . Mutta mä tykkäänkin värikkäistä vaatteista, mun kauhistus on ennemminkin ne vaalenpuna/sini- muta vaatteet :) mutta kuten sanottu makuasioista ei voi kiistellä, ja onhan ainakin haalarifirmoilla töitä, kun yrittää saada kaikkien makuun sopivia suunniteltua :)
 
Mä tykkään =)
Pikkulapsella tuo olisi oikein kiva, ja laatua olen kuullut kovasti kehuttavan. En mä lähes viisivuotiaalleni tuota ottaisi (paitsi takkina, yksiväristen housujen kera) mutta pienemmälle olisin tuon halunnut :xmas:
Eikä hintakaan mun mielestä järkyttävä ole...maksaahan nuo laadukkaimmat talvipuvut aika lailla, mutta ne myös kestää käyttöä ja niissä on huima jälleenmyyntiarvo.
 

Yhteistyössä