Ihanaa kun haluaa kouluttaa itseään, menettää työttömyyskorvausken niiltä päiviltä

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Eli niiltä päiviltä ei makseta päivärahaa, mutta niihin ei saa myöskään opintotukea. MAHTAVAA.

silti aion mennä silti tähän NELJÄN päivänkoulutkseen. Syy että ei saa mitään se, että ei ole työkkärin järjestämä koulus. =(

aina sanotaane ttä koulutus kannattaa, mutta ei tässä tapauksessa
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rollolainen
Eli niiltä päiviltä ei makseta päivärahaa, mutta niihin ei saa myöskään opintotukea. MAHTAVAA.

silti aion mennä silti tähän NELJÄN päivänkoulutkseen. Syy että ei saa mitään se, että ei ole työkkärin järjestämä koulus. =(

aina sanotaane ttä koulutus kannattaa, mutta ei tässä tapauksessa
Että köyhät kyykkyyyyn ja köyhtykää lisää
 
"anna"
eiköhän se kuitenkin pitkällä tähtäimellä kannata, on ihan turhaa tuijottaa neljän päivän rahanmenetystä mikäli tiedossa saattaa olla työpaikka tulevaisuudessa :)
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";22976372]Se tuo aineetonta pääomaa eli tietotaitoa, kaikesta ei makseta rahana sitä hyötyä ;)[/QUOTE]

se varmasti autt juuri NYT TÄSSÄ taloudellisessa tilantessa. se nekljän opäivn raha on kuitnekin paljon kun saa vaan peruspäivärahaa, silä rahalla sa jo pari kolme kassillista ruokaa, eli nyt sit syödään van vähemmin, aivankun muutenkin olis varaa syödä hirveesti. eli enemmän van makaroonia ja jauhelihaa
 
Rollolainen
[QUOTE="Vieras";22976377]Tietenkin menetät kun et voisi mennä töihin. Mutta mihinkähän tämä 4 päivää sinua valmistaa?[/QUOTE]

jos työkkäri järjestä neljän päivän koulutuksen, en silloinkaan voi mennä töihin, ja silti saisin se työttömyskorvauksen ja 9e/pvä ylläpitokorvausta.

ja toki menen ENSISIJAISESTI töihin, jos töitä tarjotan, mutta 8 päivä asti mulla on sairaslomaa.
 
Eli niiltä päiviltä ei makseta päivärahaa, mutta niihin ei saa myöskään opintotukea. MAHTAVAA.

silti aion mennä silti tähän NELJÄN päivänkoulutkseen. Syy että ei saa mitään se, että ei ole työkkärin järjestämä koulus. =(

aina sanotaane ttä koulutus kannattaa, mutta ei tässä tapauksessa
Kerrohan miten niin se ei kannata? Vai onko tämä oikeesti joku turha koulutus? Jos on niin et tietenkään mene.
 
Rollolainen
Kerrohan miten niin se ei kannata? Vai onko tämä oikeesti joku turha koulutus? Jos on niin et tietenkään mene.
rahallisesti se ei ole kanaattaava. työttömyysetuudella opiskelava saa työttömyyskorvauksen + 9e/arkipvä päälle. Tavallinen opiskelija saa opintotuen, mutta mä en saa YHTÄÄN MITÄN, mua siis rangaistaan siitä etä hain sellaisen koulutukseen mitä työkkäri ei ole ehdottnut, van ihan itse olenhaknut tähän koulutkseen
 
Rollolainen
Näin sitä kannustetaan opiskelemaan, jos opiskelet jotkain mtiä TYÖKKÄRIN kanssa ei ole sovittu tai työkkäri ei ole järjesnyt sitä koulutusta, niin olet ilman rahaa. BLÄÄH: ei tää kyllä kannusta opiskelemaan
 

Yhteistyössä