Ihanaa, luvattiin ilmojen kylmenevän!

  • Viestiketjun aloittaja lady of the lake
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Hahaa,mepäs lähdetään taas pitkäksi talveksi espanjan lämpöön!!!
Noh, vasta lokakuun lopussa niinkuin aina joten mun puolesta saa tullakkin vähän kylmää, siinä on sitten mun talveni!
 
:)
Mulla ei haittaa yhtään vaikka menettekin,mä rakastan talvea,lapsen kanssa pulkkamäessä oloa,laskettelua,ulkosaunassa käyntiä,lumisadetta ja lumen narskuntaa kenkien alla,revontulia jne <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Musta on kiva kun tulee kunnon syksy ja siihen perään talvi! *tuulettaa*
no nii! kyä peikkis tietää :D
Mä tiedän kaikesta kaiken :saint: Ja siihen kaikkeen kuuluu luonnollisesti myös kokis. :D
aivan, mie ihan unohin sitä ostaa ku kävin lidlissä :eek: miten miulla voi olla pää ku seula tommosissa asioissa! oishan sitä ny pitäny kokis muistaa... :headwall: :D :saint:
Siis kokishan on suorastaan elämäneliksiiriä! Ei sitä voi saati SAA unohtaa!! |O |O

Mutta jos ensi kerralla sitten? :D
 
vieras
Juu, ei se ollut itseasiassa tarkoitus sanoa siilai että jotain haittaisi...hahaa on vaan minulle itselle, en malta odottaa.
Ja kyllä me tulemme hiihtlomalle suomeen,silloin sitä narskutellaan lumessa monen kuukauden edestä!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mulla ei haittaa yhtään vaikka menettekin,mä rakastan talvea,lapsen kanssa pulkkamäessä oloa,laskettelua,ulkosaunassa käyntiä,lumisadetta ja lumen narskuntaa kenkien alla,revontulia jne <3
No jos olisikin noin, mutta kun talvi on vesisadetta, viimaa, loskaa, räntäsadetta, kuorma-autojen roiskimaa rapaa vaatteilla ja PIMEYTTÄ.

 

Yhteistyössä