Ihanaa, sain vihdoin kuvattua valmiin keittiön!

[QUOTE="vieras";27958039]Jos olen rehellinen niin olisi kammottavaa asua noin onnettomassa keittiössä, mutta pääasia että te tykkäätte :)[/QUOTE]

Ei me ainoastaan siellä keittiössä asuta :)

Se mitä kuvissa ei näy, on kolme lattiasta kattoon ulottuvaa kaappia keittiötä vastapäätä, ja kahdeksan hengen ruokapöytä "salin" puolella. Tilaa on ihan kivasti, ja minusta laskutasoa on keittiössäkin ihan hyvin, ainakin monen muun keittiöön verrattuna :)
 
"vieras"
Ei me ainoastaan siellä keittiössä asuta :)

Se mitä kuvissa ei näy, on kolme lattiasta kattoon ulottuvaa kaappia keittiötä vastapäätä, ja kahdeksan hengen ruokapöytä "salin" puolella. Tilaa on ihan kivasti, ja minusta laskutasoa on keittiössäkin ihan hyvin, ainakin monen muun keittiöön verrattuna :)
Minulle keittiö on asunnon tärkeimpiä asioita :) Niin kuin jo sanoin, kiva että itse viihdyt. Minun makuun tuo on aivan liian pieni ja säilytys- ja laskutilaa surkeasti.
 
"vieras"
Tosi kiva! Ihmettelin ainoastaan viinipullojen säilytyspaikkaa uunin yläpuolella, ei ehkä paras mahdollinen? Vanhat vuosikertaviinit eivät saisi altistua kuumalle jatkuvasti.
 
[QUOTE="vieras";27958201]Tosi kiva! Ihmettelin ainoastaan viinipullojen säilytyspaikkaa uunin yläpuolella, ei ehkä paras mahdollinen? Vanhat vuosikertaviinit eivät saisi altistua kuumalle jatkuvasti.[/QUOTE]

Juomme viiniä, muttei todellakaan olla mitään asiantuntijoita. Keittiömyyjä ei luonnollisesti tiennyt mitään, kun tuon tuohon piirsi. Meillä on siinä muutama pullo, korkeintaan puoli vuotta ollut. Nyt yksi glögipullo joka ei kuvassa edes näy.

Jos joku toisi vuosikertapullon, laitan sen sitten muualle. Mielessä on käynyt ottaa nuo "telineet" pois niin, että hylly on vain hylly.
 
"vieras"
Onko tuo kivitaso hyvä käytössä?
Lasketko esim. kuumat kattilat siihen suoraan liedeltä?

Käytätkö sitä esim leipomisalustana suoraan, kuten esim. amerikkalaisissa realitysarjoissa ne äidit usein käyttää?
 

Yhteistyössä