Ihanaa =))

Ja minä kun aina luullut etten sitä "oikeaa" koskaan löydä..noh löytyihän se tässä kuitenkin,kihlauduttiin viikonloppuna,virallinen päivä 14.2 =)

Mutta yksi ongelma,mun äidin suhtautuminen asiaan..ei oo onnitellu,tai mitään..en tiedä johtuuko siitä että reilun 4kk:n seurustelun jälkeen kihloihin jo menimme..mutta minkäs rakkaudelle voi..=)
 
Mitä tarkoittaa, että kihlauduitte viikonloppuna mutta virallinen päivä on 14.2.? :eek:
Mä menin ekalla kerralla kihloihin kuukauden seurustelun jälkeen, se suhde kesti 4,5 vuotta. Tokalla kerralla menin kihloihin vajaan 3 kk seurustelun jälkeen, nyt ollaan oltu yhdessä melkein 7 v josta naimisissa melkein 6 v. Ja kyllä mua molemmilla kerroilla onniteltiin =)
Onnea sulle ja miehellesi :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mitä tarkoittaa, että kihlauduitte viikonloppuna mutta virallinen päivä on 14.2.? :eek:

Onnea sulle ja miehellesi :heart:
Minuakin tämä ihmetyttää..! No on mulla yhksi tuttava paris kunta jotka menivät maistraatissa naimisiin 6.7. mjutta päättivät että hääpäivä on kuitenkin "virallisesti" 7.7. Ja ihmettelen suuresti miten niin voi olla. Meillä häät ollut heinäkuussa ja kihlajaiset marraskuussa enkä sano että kihlat jouluna ja häät juhannuskena.
 
Onnittelut =)

Me mentiin miehen kanssa kihloihin 1kk tuntemisen jälkeen, naimisiin päivää vaille vuosi siitä kun tutustuttiin ja yhdessä on oltu 13,5v. Eiköhän se äitisi siitä kuitenkin osaa innostua kunhan hetken asiaa sulattelee ;)
 

Yhteistyössä