Ihka ensimmäinen rööki minkä vetäsitte oli mitä merkkiä?

Se ruskeassa paketissa oleva irtotupakka, missä punaista ja valkoista niinkö vyönä (jos muistan oikein)

Käärin siinä vaiheessa elämää sätkät porukoille ja ei ne sitte huomannu uupuvia :xmas:

Ja KOKEILIN puolisen vuotta, tossa 15v, en poltanut sen kauempaa, enkä polta vieläkään. B)

Tarkistin tänään kaupassa merkin, ja tais olla AROMA. :LOL: :whistle: :LOL:
 
satu
Punainen mallu oli tupakka. Kaverin isän askista pöllittiin ja ikää oli ehkä n. 9-10v. Sit jäätiin vielä silleen kiinni, että mun veljeni näki, kun pössyteltiin ja kiristi asialla, kunnes mun hermo meni ja tunnustin asian. :)
 
abc kissa
Vihree pall mall. Oltiin puukässän tunnilla, niin yks kaveri kuhtui toisen kaverin varastoon. Menin katsomaan ja röökejähän ne siellä jakelivat keskenään. Sanoin puoliläpällä, että heitä mulle yks ja perskule antokin yhen. Sitten samana päivänä koulun jälkeen kuusiaidan taaksen maistelmaan. Pahaahan se oli, kun ekaa kertaa maistoin. Ei pystynyt, kuin n. puolet siitä polttamaan. Suurin osa ei mennyt edes henkeen. Olin 15v. Nykyään lähinnä kavereiden kanssa kylillä sillointällöin maistelen ja otan jämiä jos tarjoavat. :D Sen verran oon tietty harjotellut, että enää ei yskitä. Äskenkin oli jemmassa yks smartti(vihree) ja oli otollinen aika polttaa se pois, kun muut meni sukulaisiin kyläilemään.

Varotoimenpiteet: Käsienpesu ja myntholia tai vastaavaa aski, jos on kotiin meno lähellä. Vaatteiden tuuletus myöskin.

sillälailla. :)
 

Yhteistyössä