Ihmeellisiä olotiloja.

  • Viestiketjun aloittaja Baby nro2?
  • Ensimmäinen viesti
Baby nro2?
Heips!

Ollaan miehen kanssa 6kk sitten jätetty ehkäisy pois ja toiveissa vauva, jos sellaisen onnistuisi saamaan.
Mielestäni olen saanut erittäin varhaisen keskenmenon juurikin nuihin aikoihin kun ehkäisy jätettiin pois. Elämä onkin ollut sen jälkeen todella outoa. Kierto on aina 28pv ja menkat yleensä 5 päivää. Kesken kierron on alkanut olemaan joka kuukausi erittäin etovaa oloa, rintojen vihlontaa, väsymystä, outoa menkkakipua ja järkyttävää turvotusta vatsan alueella.
Ennen huomasin ovulaation limoista, mutta nyt sitä ei välttämättä ole aina tullut jokaiselle kierrolle. Viimeisimmät kuukautiset loppui jo 2 päivän sisällä ja se on kanssa todella erikoista. Kuukautiskivut silti välillä juilii ja rinnat kipuilee sekä vatsaa turvottaa ja oksettaa, vaikka kuukautiset olisivat loppuneet. Kaikki tämä on alkanut siinä vaiheessa kun ehkäisy jätettiin pois.
Olen 33-vuotias ja ajatuksia herää, että alkaako kroppa sanomaan sopimuksia irti. Minulla on ennestään 7-vuotias tyttö ja raskautumisessa/odotuksessa ei ollut mitään ongelmia silloin.
Lääkärissä olen käynyt ja ultrattu 2 krt. Viimeisimmässä ultrassa löytyi polyyppi n:1cm. Lääkäri sanoi että sillä ei ole mitään merkitystä mihinkään ja ei tarvitse lisätutkimuksia tai toimenpiteitä asiaan liittyen.

Jos jollain vastaavaa, niin olisi mukava kuulla kokemuksia.
Kiitos!
 

Yhteistyössä