Ihmen KALLIITA kitisijöitä on naiset

Olen duunini myötä huomannu, että työpaikoilla naisväki on ainoa, joka kitisee ja narisee kylmistä työhuoneista. No syyhän on selvä, naiset pukeutuu talvellakin niinkuin kesähelteellä muovisiin sukkahousuihinsa ja minihameeseensa, eikä ne tarkene edes 21 asteen huoneenlämmössä työskennellä vaan vaativat lisää lämpöä työpaikoilleen.
Tuo naisten hulluus tuo hirmuisia lisäkustannuksia työnantajille mm. lämmityskulujen myötä.
Miksei naiset pukeudu kelien mukaan, eli kesällä huolimattomasti ja TALVELLA ASIALLISESTI.
 
tolkun nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;25440894:
Älä valehtele
Ei kun tuo on joku täyspäinen. Naisilla on termostaatti persiillään, koska pitävät kämppänsä liian lämpiminä. Meillon puulämmitys ja nukkumalämpö viitisentoista astetta, ja työpaikalla, kaupassa tms on mun makuun aivan helkkarin kuuma.

En ymmärrä en. Lapsia halutaan viisin kappalein, mutta niille ei tartte jättää perinnöksi edes elinkelpoista ympäristöä. Ei muuta kuin kaikki resurssit vain lämmitykseen ja harakan iloksi. Että plähnikit näkyy puntin alta. Haluan erivapauden sukupuolestani. No jaa, olen tainnut sen ottaa jo?
 

Yhteistyössä