Ihmettelen, kun ystäviä...

  • Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
Pettynyt
...haettaan ja pyydetään kirjoittamaan, mutta kun kirjoittaa, niin vastausta ei kuitenkaan tule.
Olen yrittänyt,mutta turhaan...
Ehkä on uskottava, etten kelpaa kenellekään ystäväksi...

:(
 
Näillä ilmoitusten laittajilla taitaa olla liian kovat "kriteerit" ystäviä
valitessa. Itse vastasin eräälle, olin sitä mitä hän ilmoituksessaan
haki ja kaks lausetta kerkesin hänelle tälle palstalle kirjoittaa,kun
hän yhtäkkiä lopetti kirjoittamisen. Ilmeisesti olin kaupungin
"väärästä" lähiöstä,kun asuinpaikkani maininnan jälkeen hän ei enää
kirjoitellut kanssani. Ystävää hän kuitenkin oli edelleenkin vailla,kun
heti sen jälkeen nosti ilmoituksensa taas ensimmäiseksi.
 
myöskin pettynyt
Niinpä niin,haetaan ja ilmoitellaan muttei kuitenkaan vastata ja se on niin tosi kuin olla saattaa niin on käynyt minullekin.Ja siksi en enään tänne omalla nikilläni tätä kirjoita kun olen niin pirun pettynyt kun ei ystäväksi kelpaa,olen kai vääränlainen??!! :headwall: \|O
 
juu, sama juttu myös mulle käynyt. Huomasin että joillakin on tosi tarkat kriteerit kenelle vastaavat. Eli kun vastasin muutamien tyyppien ilmoituksiin niin heiltä päin ei sitten vastausta koskaan tullutkaan ja jos tuli niin ehkä yksi ja siihen loppui. Siinä ajassa ei kyllä pysty vielä sanomaan synkkaako vai ei. Ystävää kyllä haettiin kohta jo uudelleen. En tiedä oliko sitten minun kohdalla vikana ikä vai mikä. No onneksi kuitenkin kohdalle sattui muutama poikkeuskin, joiden kanssa ollaan nykyisin hyviä ystäviä...
 
Miten niin vika meissä? Ymmärtäisin hyvin, jos ekan tapaamisen jälkeen ei haluta enää olla missään yhteydessä. Se varmaan johtuisi siitä,että minulla on muutama kilo ylipainoa,vääränlainen kampaus tai kun käytän Adidas-lenkkareita. Mutta miten parin rivin kirjoittelun jälkeen voi tietää, ettei toinen ole ystääväksi kelpaava, jos hän täyttää
nämä aloituksen vaatimukset(ikä ja asuinpaikka)?
 
Juu, turhaan tänne mitään ilmoituksia itse laittaa, tai niihin yleensäkkään vastaa kun kirjottaa niska limassa sähköposteja niin eipä niihin vastauksia saa. Turhaa touhua sanon mä. Vaikuttaa olevan suuri vitsi koko uusia ystäviä palsta! Miksiköhän niitä ilmoituksia pitää laittaa jos ei kuitenkaan ole tosissaan niitä ystäviä vailla? Mäkin muutamaan vastannut, ja saanut ehkä yhden sähköpostin takas, missä mainitaan että kiirettä pitää eikä kerkiä sähköposteja kirjoittamaan. Mä oon ainakin jo luovuttanut . Parempi näköjään olla ilman ystäviä :(
 
Älkää nyt hyvät ihmiset ottako itteenne!!! Ei kai se teidän suhtautumista itseenne voi muuttaa, jos joku ei vastaa teidän sähköpostiviestiin! Ette kai sillä omaa arvoanne mittaa? Haluaisitteko sitten mieluummin viestitellä ihmisen kanssa, jonka tiedätte arvostavan vain ulkomuotoanne tai asuinpaikkaane? Vähän suhteellisuudentajua peliin!
 
Mam
Nooh, jos joku edes vastaa sen verran, että kirjottaa myöhemmin ko kerkiää, niin onhan sekin jo jotain. Pitää malttaa odottaa :) Joskus voi olla niin kiirusta tai sitten niin väsyksissä, ettei kerkiä/jaksa heti pitkää meiliä kirjottaa. Voihan sitä ite olla kuitenkin aktiivinen osapuoli ja laittaa toiselle meiliä siitä huolimati, vaikkei se heti jouda vastaamaan. Joskus sitä saa mitä tilaa.
Sekin saattaa auttaa asiassa, jos kertoo itestään ensin tarkemmin (ei siis tarttee mitään kauhian tarkkoja henkilötietoja laittaa) ..vaan kertoo siis siitä millanen ihminen on, mistä pitää ja mistä ei..jne. harrastuksia tai lapsen kasvua pohtii tai mitä nyt sattuu mieleen juolahtamaan. Ehkä sen toisen on helpompi sitte vastata kanssa, kun on edes jonkunlainen kuva siitä kelle kirjottelee.
Pitää pitää lippu korkeella ja muistaa, että on ite aivan hyvä ihminen sellasena kon on ja se ei siitä miksikään muutu, jos nyt ei toista sitten kiinnostakkaan...ehkä kuitenki jotaki ihmistä kiinnostaa, kun vaan jaksaa yrittää ite vaikka uudelleen ja uudelleen. Hanskoja tuskin kannattaa naulaan laittaa :) Paksummat rukkaset vaan, niin ei ole ni herkkä hipiä sit :D
 
Bige
Tervehdys!
Minä oon kirjoittanut viestejä varmaan kymmenen ja kaksi heistä kirjoittelee aika säännöllisesti takaisin. Olen miettinyt että on varmaan tuuristakin kiinni saako meilikaveria vai ei....
 
myös pettynyt
En kyllä mäkään oiken ymmärrä tän palstan tarkoitusta. On se jo aika huono sattuma jos melkein vuoden laittaa itte ilmoituksia ja moneen kymmeneen olen vastannut saaden yhden ainoan vastauksen, joka sekin jäi yhdeksi. kyllä täällä aika moni taitaa vaan ajankuluksi laittaa ilmoituksia, eikä tosissaan. Onneksi olen muualta ystäväni löytänyt:) Ei tällaisesta niitä löydä.
 
äi-titi
Onpas monella ollut huono tuuri. Minä laitoin viime keväänä vauva-lehden etsin ystävää-palstalle ilmoituksen ja sain monta vastausta, joihin kaikkiin myös vastasin. Monet vastanneista olen tavannutkin ja kirjoitellaan edelleen, vaikka kaikkien kanssa en aivan ensimmäisellä tapaamiskerralla kovin hyvin juttuun tullut.
 
:hug:Voisko meistä tulla ystäviä olen 29vuotias kotiäiti ja minulla on kaksi lasta.Laita sähköpostia tulemaan niin aletaan kirjoittelemaan ja parantamaaan maailmaa :)
Osoitteeni on maria_vaisanen75@hotmail.com
ps kaikki muutkin jotka luette tämän viestin, niin kirjoita :)
 
Minäkin laitoin tänne viestin ja sain monta ihanaa ystävää ja kaikille kyllä vastasin! Kerran aiemmin vastasin yhdelle ja se laitto muutaman viestin,sitten ei enää kuulunutkaan. Myöhemmin kävi ilmi, että hän kyllä oli kirjoittanut ja painanut "lähetä" nappulaa mutta vaikka kone niin väitti niin viestit ei lähteneet. Eli niinkin voi käydä. Tarkistakaa lähteekö viestit edes.:attn:
Otetaan me fiksut ihmiset se tapa että kohteliaasti ilmoitetaan jos tuntuu ettei synkkaa niin kukaan ei odota turhaan. jookosta? :hug:
 
Minäkin aina innoissani vastaan heti kun joku sopiva vaan eteen sattuu tältä palstalta,eikä se paljon katso sitä oonko nyt juuri vireimmillään tai luistaako juttu.Toive on kuitenkin kova ja halu löytää uusi kaveri juuri siitä kelle kirjoittaa.Minä en ikuna kirjoita jollekin huvikseni,mutta tiedän sen monesti kirjoittaessani etten oo oikeen parhaimmillani.Niimpä saatan mainita että sori,juttu tökkii kun väsyttää niin...jne.
Sitte tapaamisista...kaikkiin ihmissuhteisiin valitettavasti pätee tää ensivaikutelma.Joskun oon nuutuneena örissyt jotain pöhköä uudelle tuttavuudelle,mut onneks jotkut on ymmärtäny :hug:
Ja kyllä mä itse yritän ees siistiytyy sen verran että kehtaa ihmistenilmoille mennä vaikkei tää mun kotiäiti-look todellakaan mikään hemaiseva oo.Sit jos en kelpaa itsenäni,muodittomana ei-pintaliitäjänä,niin ei voi mittään.Kyllä se kirpasee jossei tapaamisen jälkeen enää kuulu tai kuuluu vaan että " on ollut kauheeeeee kiire"...
terv. Alexandra@netti.fi ja kirjoitella saa tamperelaiselle päälle 3-kymppiselle äidille
 
moi =) !Jos haluat kirjoitella ja kaipaat meili ja ystävää.niin täällä olis yksi yksinäinen äiti myös.Meili os on maria_vaisanen75@hotmail.comps.Kaikki jotkaa osaa kirjoittaa niin saa laittaa postia!Olen 29-vuotias,kahdenlapsen äiti ja asun pääkaupunki seudulla.
hei.hei :wave:
 
masukka-77
ehkä vika ei oo kenessäkään, AINA EI KEMIAT VAAN PELAA!!! hei haloo, musta alkaa tuntua että suurin osa naisista/ äideistä on tosi yksinäisiä ja kaipaa naisystäviä sen oman kullan lisäksi, mutta ainakin mun kohdalla suurimmat ongelmat on tullu siitä kun parisuhteessa elävät naiset ei "osaa" / halua lähteä mihinkään ilman sitä omaa kultaa, ei ees shoppailemaan,, minä taas sinkkuna ja tulevana yh-äitinä en haluis aina olla kolmas pyörä jonkun pariskunnan mukana, eihän siinä mitään tyttöjenjuttujakaan voi puhua kun joku miehenpuoli aina pitää raahata mukaan... ja siinä monesti ulkopuolinen ja yksinäinen olo vielä korostuu ja nousee pintaan, kun aina katselee sitä pariskuntien kiehnäämistä ja kinaamista... :xmas: joulua kaikille!
 

Yhteistyössä