Iho-oireita hormonikierukasta

Minulla ollut hormonikierukka kohta 3 vuotta. Muuten olen ollut siihen todella tyytyväinen, mutta iho-oireita on ollut. Kasvoihin tulee kunnon näppyjä ja finnejä vähän väliä ja viime aikoina on selkäkin alkanut kukkia. Inhottavaa :kieh:

Onko muilla vastaavaa? Onkohan kuinka yleistä?
 
Kaverilleni tuli kans otsa täyteen pientä finniä. Loppujen lopuksi sille alkoi myös kasvaa yksittäisiä pitkiä mustia karvoja leuan alle.... Silloin mä päätin että minä en ikinä ota hormonikierukkaa. :whistle:
 
Mulla on ollu nyt 6 PÄIVÄÄ hormonikierukka ja vasta kierukan laiton jälkeen LUIN että saattaa aiheuttaa aknea jos on taipumusta sellaiseen.
Nyt odotan kauhulla miten mun käy,sillä nuoruudessa minulla oli jonkinlainen akneiho ja vieläkin on helposti rasvoittuva.
Ja sekin vielä että saattaa karvan kasvu kiihtyä |O minä oon jo aivan tarpeeksi karvainen |O
Onko teillä alkuun yhdynnässä mies tuntenut ne langan päät?! Mies valitti eka kerralla että oli kuin olis neulalla pistelty :eek: Nyt ei enää niin pistele,mutta tuntuu kuitenkin.
 
Mulla oli hormonikierukka puoltoista vuotta ja naama kukki iloisesti heti alusta sekä päänahka rasvoittui, aamulla jos oli käynyt suihkussa, niin töistä tullessa illalla oli jo tosi likainen olo, yöks. Lisäksi, mun kasvoihin alko tulla sellaisia pieniä verisiä pisteitä. Niinku huokoset olis joten auenneet. Ei sopinut mulle, ei alkuunkaan.
 

Yhteistyössä