ihonhoitotuotteista

Ihonhoidosta olisin kiinnostunut tietämään että käytättekö päivittäin kasvojenpuhdistus aineita/hoitovoiteita? Oletteko löytänyt hyvän merkin mitä käytätte vai vaihteletteko merkkejä? Käyttekö ihon puhdistuksissa? :) Itse olen enemmän perehtynyt muutama vuosi taaksepäin..käytän päivittäin puhdistusmaitoa/ kasvovettä, voiteita..mutta merkkejä olen vaihdellut. Tällä hetkellä "kokeilussa" aloe vera. Ihon puhdistuksessa olen käynyt vain kaksi kertaa, edellisen kerran maaliskuussa. Kosmetologi suositteli uutta kevyempää puhdistusta toukokuulle, mutta jätin väliin, koski meinaan niin p.erkeleesti kun sillä ultralaitteella veteli(sanoi vielä että ei satu niin paljon kuin käsin tehtävä)No, joo, ostin sit kyseisestä liikkeestä puhdistusaineen(puhdistusaine/kasvovesi samassa), hoitovoiteen, täytyy myöntää että olivat hyviä(ja kalliita). Aloe verassa on mielestäni hyvät voiteet, mutta tuosta kosmetologilta ostamasta tykkäsin kuitenkin enemmän koska ei tarvinnut käyttää kuin kahta tuotetta/päivä. =) pitäisiköhän palata siihen merkkiin?! Jos joku ihonhoidosta paljon perillä oleva, vois antaa vinkkejä tuotteista , otan ilomielin vastaan :) Iho on enemmän rasvainen mutta nenän ja leuan alueilta pintakuiva. Kiitos vastauksista ja vinkeistä!
 
Minulle kosmetologi suositteli apteekin Favora sarjaa. Nyt on puhdistukset ollut vähän tauolla, mutta yleensä iltaisin puhdistan sillä puhdistusgeelillä (ei tarvii kasvovettä) ja sit päivävoidetta aamuin illoin, silmänympärysvoiteen samasta sarjasta otin omasta tahdosta käyttöön. Helppoo, eikä montaa tuotetta käytössä ja Virosta löytyy Favoraa apteekista ja huomattavasti edullisemmin, syy sekin lähteä ostosreissuun... Tämä toiminut minulla.
 
keväänlapsi
Sekaihoisena ja herkästi ilmoille herkistyneenä käytän herkän ihon tuotesarjoja. Päivittäin pesen haalealla vedellä kasvot aamuisin, meikkivoidetta ja irtopuuteria. Iltaisin puhdistusgeelillä meikit pois ja kasvovettä. Yövoide kasvoille talviaikaan ja kaulalle myös. Päivävoidetta meikin alla käytän harvoin. En ole merkkiuskollinen, vaan vaihtelen tuotteita ja ostan niitä tarjousten perusteella päivittäintavarakaupasta tai netistä. :hug:
 
virtanen
Apteekin favora-merkkisiä tuotteitä käytän, hyviä ja suht edullisia.Mutta välillä tuntuu,että tarvitsisin hieman tuhdimpia tököttejä ja ikää on vähän päälle 30v, juonteita näkyy silmien ympärillä :D
 
NoitaNokinenä
kokeile apteekista saatavaa Orionin Humektania; hyvin riitoisa, edullinen, sopii sekaiholle. Voi myös käyttää laimentamaan meikkivoidetta, sekä silmämeikin poistoon. Olen käyttänyt Humektania jo 16-v. lähtien, välillä kokeillut jotain "merkkituotetta", mutta aina palaan uskollisesti apteekkiin... :saint:
 
Entäs tällainen sekaiho jolle ei käy kovin rasvaiset voiteet koska jos käytän liian rasvaista niin finnejä pukkaa kahta kauheammin. Kun käytän ohutta niin nenän seutu kuivuu. Millä siis olisi viisainta puhdistaa iho???

Dermosilin voiteet olen todennut hyviksi, mutten ole nyt enää tilannut niitä aikoihin kun ennen sain niitä erään tuttavan kautta. Nyt tarvitsisi tilata niitä sitten yksin 50 ?:n edestä eikä siinä ole mitään järkeä :/ ellen sitten laita niitä lahjapaketteihin, tämä siis harkinnassa nyt ;)
 
suklaa-fani
Juups,kasvojen puhdistusainetta käytän aamuin illoin ja päivä&yövoidetta myös. Yves Rocherin,Oriflamen ja muitaki tuotteita käytän vaihtelevasti,raha trlanteesta riippuen. ;)
 
Minä vannon Dermoshopin tuotteiden nimiin. :D :whistle: No ei sentään, olen vain todennut että siellä hinta-laatu -suhde on hyvin kohdallaan. Nyt niille tuli vielä valokynäkin, pakko kokeilla! :D

Niin unohdin mainita tarkemmin että käytän kaikenlaisia kosteusvoiteita päivittäin, kuorintavoiteita 1-2 krt/vko ja naamioita 1krt/vko. Ihonpuhdistukseen puhdistusvaahtoa ja kasvovettä.

 
Itse hoitelen ihoani päivittäin. Käytän myöskin puhdistusainetta, kasvovettä, kuorinta-ainetta ja tarpeen mukaan naamioita. Käytän mieluiten voiteena jotain 24 tunnin voidetta kun jotenkin ärsyttää yö- ja päivävoiteita erikseen käytellä. Olen kokeillut ajoittain kuitenkin. Lisäksi käytän aktiivisesti silmänympärysvoidetta ja ihoa kohottavia tuotteita meikin alle. Se saa ihon näyttämään ilman meikkiäkin tosi hehkeältä.

Merkkeinä on ollut YR, Lumene, Nanoel, Babor ja Clarins joka oli ehdottomasti PARAS mutta kallein. Ihoni oli todella loistokunnossa tuon Clarinsin aikaan. Taidanpa taas alkaa hieman säästämään ja saan itseni kauniiksi... ;)
 
Mielipide
En käytä mitään. En ole koskaan käyttänyt. Joskus saunan jälkeen joku perusvoide. Ja iho on hyväkuntoinen. En tosin peitä sitä koskaan meikilläkään, ripsiväri riittää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2005 klo 18:38 Oliivipuu kirjoitti:
Minä vannon Dermoshopin tuotteiden nimiin. :D :whistle: No ei sentään, olen vain todennut että siellä hinta-laatu -suhde on hyvin kohdallaan. Nyt niille tuli vielä valokynäkin, pakko kokeilla! :D

Niin unohdin mainita tarkemmin että käytän kaikenlaisia kosteusvoiteita päivittäin, kuorintavoiteita 1-2 krt/vko ja naamioita 1krt/vko. Ihonpuhdistukseen puhdistusvaahtoa ja kasvovettä.
Tässä toinen Dermosilin tuotteista pitävä. En ole vain saanut niitä pitkään aikaan, mutta lähiaikoina tilaan itse =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 12:01 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2005 klo 18:38 Oliivipuu kirjoitti:
Minä vannon Dermoshopin tuotteiden nimiin. :D :whistle: No ei sentään, olen vain todennut että siellä hinta-laatu -suhde on hyvin kohdallaan. Nyt niille tuli vielä valokynäkin, pakko kokeilla! :D

Niin unohdin mainita tarkemmin että käytän kaikenlaisia kosteusvoiteita päivittäin, kuorintavoiteita 1-2 krt/vko ja naamioita 1krt/vko. Ihonpuhdistukseen puhdistusvaahtoa ja kasvovettä.
Tässä toinen Dermosilin tuotteista pitävä. En ole vain saanut niitä pitkään aikaan, mutta lähiaikoina tilaan itse =)
:wave: :D Nyt muistankin sut hämärästi et ollaan keskusteltu tästä aiemminkin! Mä tilaan tuotteita yleensä niin että mukaan tulee pari muutakin tyyppiä. Nyt esim. oon tilaamassa miehen veljen vaimon ja tyttären sekä anopin kanssa yhdessä tuotteita, kun saisin vain aikaiseksi :whistle:
 
Ihan kuule netistäkin löytyy Dermosilin sivut, että käyppä katsomassa. Ja varmasti jokaisessa terveyskeskuksessa ja vanhaikodissa henkilökunta tilaa kimpassa näitä tuotteita, joten jos joku tuttavapiirissäsi on hoitoalalla, kysäiseppä onko tuttu tuotemerkki.
 
Kasvoille käytän Oriflamen tuotteita ja vartalolle Dermosilin.Dermosilillä löytyy myös kasvoille tuotteita.
Joka päivä kasvojen puhdistusaine, kasvovesi,voide ja silmänympärys-
voide.Kerran viikossa kuorinta-aine ja kerran kk kuorinnan jälkeen naamio.
Ennen käytin Biothermin tuotteita mutta Oriflame on edullisempi.

 
skyline
Mä käytän päivittäin Clarinsin puhdistus tuotteita. Voide on mitä milloinkin, Lumene tms. Silmänympärysvoiteeseen on hyvä satsata. Sillä voi rasvata myös huulipielet välttääkkseen ilmeryppyjä. Mä täytin hetki sitten kolmekymmentä ja olen 15vee asti lätrännyt noilla voiteilla ym. Ehkä sen huomaa, sillä mm. Alkossa kysyttiin viimeksi taas paperit :) Tai sitten se on geeneissä..?
Mun kosmetologi joskus sanoi, että jos päivittäiskaupasta tarvii ostaa, niin Lumene on ehdottomasti kaikkista laadukkain!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2005 klo 16:40 skyline kirjoitti:
Mä käytän päivittäin Clarinsin puhdistus tuotteita. Voide on mitä milloinkin, Lumene tms. Silmänympärysvoiteeseen on hyvä satsata. Sillä voi rasvata myös huulipielet välttääkkseen ilmeryppyjä. Mä täytin hetki sitten kolmekymmentä ja olen 15vee asti lätrännyt noilla voiteilla ym. Ehkä sen huomaa, sillä mm. Alkossa kysyttiin viimeksi taas paperit :) Tai sitten se on geeneissä..?
Mun kosmetologi joskus sanoi, että jos päivittäiskaupasta tarvii ostaa, niin Lumene on ehdottomasti kaikkista laadukkain!
Tähän on pakko kommentoida, että Lumene aiheuttaa allergiaa joillekin. Mikään muu merkki ei esim. mulle aiheuta niin pahaa allergiaa kuin Lumene. ( Biotherm kylläkin vähän) En tiedä mitä ne siihen nykyään lykkäävät. Joitakin vuosia sitten se vielä sopi ihan hyvin.
 
-jansku-
Itte käytän avonin tuotteita...puhdistusmaito, kasvovesi,päivävoide,silmänympärysvoide,yövoide,välillä jokin hoitovoide,kuorinta,naamio......joten käytän paljon tuotteita ja ihoni pysyy hyvänä.
tuotteet on edullisia, toki myös kalliimpia löytyy tuosta sarjasta.
Ja saman firman hiustenhoito tuotteet ja suihkugeelit on käytössä. =) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2005 klo 21:28 NoitaNokinenä kirjoitti:
kokeile apteekista saatavaa Orionin Humektania; hyvin riitoisa, edullinen, sopii sekaiholle. Voi myös käyttää laimentamaan meikkivoidetta, sekä silmämeikin poistoon. Olen käyttänyt Humektania jo 16-v. lähtien, välillä kokeillut jotain "merkkituotetta", mutta aina palaan uskollisesti apteekkiin... :saint:
:wave: Täällä toinen Humektanin pitkäaikainen käyttäjä.
 
suklaa-fani
Käytän kasvojen puhd. ainetta(2 in 1 tai puhd.maito&k.vesi erikseen) ja päivä&yö voiteita. Mitenkää merkki uskollinen en ole ja yleensä edullisem. päästä on käyttämäni tuotteet. Toisinaan on ollut esim. oriflameakin,kun on hyviä tarjouksia ollu.
Kuorintavoidetta/kasvonaamiota käytän kans toisinaan. ;)
 

Yhteistyössä