iiiiiiiiiiiikkkkkk nyt ne meni! lapsivedet siis!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
iloinen puolestasi
Onnea matkaan! :) Mutta muistathan, että vielä voi mennä muutamakin päivä vauvan syntymään. Synnytyksen käynnistymistä tarvittaessa avitetaan, jos omat supistukset eivät ala. Toivotaan kuitenkin että tänään on se teidän pienen ihmeen syntymäpäivä ja kaikki sujuu nopeasti ja hyvin! :)
 
"kätilö"
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä päin;24449881:
ootellaan ja ab-tippaa koska tulehus riski
täällä kätilö yövuorosta :) meillä päin odotellaan kyllä yli kaksi vuorokautta. yksi vuorokausi odotetaan omia supistuksia, ja antibiootti on turhaa ennenkuin synnytys on käynnistynyt ellei ole infektion oireita. mutta ei tosiaan ole tavatonta synnyttää vaikka kolmekin päivää vedenmenon jälkeen. ap:lle onnea matkaan!
 
vaihtelee
[QUOTE="kätilö";24449884]täällä kätilö yövuorosta :) meillä päin odotellaan kyllä yli kaksi vuorokautta. yksi vuorokausi odotetaan omia supistuksia, ja antibiootti on turhaa ennenkuin synnytys on käynnistynyt ellei ole infektion oireita. mutta ei tosiaan ole tavatonta synnyttää vaikka kolmekin päivää vedenmenon jälkeen. ap:lle onnea matkaan![/QUOTE]

paikkakunnittain kuten myös moni muukin asia raskauden suhteen...

Itse en ole koskaan vesien menoa kokenut, synnytys alkanu supistuksilla vain
 
at
Onnea matkaan. Meillä neiti syntyi oksitosiinilla vauhditettuna 44 tuntia vesien menosta. Oli rankkaa, kun kuitenkin omia supareita tuli vesien menon jälkeen niin, etten nukkunu oikeestaan yhtään. Vaan terve kohta neljä vuotias tuossa touhuilee. Toinen odottaa syntymistään lähiviikkojen aikana :)
 
:)
Oi hurjasti onnea ja tsemiä loppurutistukseen! Mulla meni tasan 6kk sitten vedet, kun aamulla pissille hipsin. Siitä ei mennytkään, kun 4 ½ tuntia, niin tyttö oli jo maailmassa.
 
"just"
Miksi mun viesti poistettiin? Johtuiko siitä lainauksesta?

No mutta, ap:lle onnea synnytykseen! Mulla rv 40+2 eikä mitään merkkejä että jotain tapahtuis. :D

Ihme sekopää tätä ketjua häiriköi...
 
on-off
[QUOTE="kätilö";24449884]mutta ei tosiaan ole tavatonta synnyttää vaikka kolmekin päivää vedenmenon jälkeen. ap:lle onnea matkaan![/QUOTE]

Ei ole ei. Meidän poju odotutti itseään juuri nuo 3 päivää, vesien menosta huolimatta. Lääkäri jo pähkäili mitä tehdään, kun ei meinaa ulos tulla, mutta sitten kun tuli, tuli niin rytinällä että hyvä että kiinni saivat :D
 

Yhteistyössä