IIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!YÖK!

Tulin suihkusta ja laitoin yövaatteen päälle ja iltasukat, joita pidän illalla suihkun jälkeen. Sukat oli siis sängyssä, paitsi toinen oli tippunut lattialle.......otin tän tietsikan sängyn päälle ja nukutin tuota meidän pikkasta.....ja toista varvasta ensin kutitti ja sillai nipristi ja ajattelin, et mikä moska tääl on ja puristin.......KOPPAKUORIAINEN :eek: :x :x :x :x
 
Iik! Toisaalta koppikset on paljon söpömpiä kuin esimerkiksi isot mustat hämähäkit.
Vappuyönä nukuttiin mökillä saunatuvassa, heräsin siihen että jokin kävelee mun käsivarrellani - pimeässä nappasin sen kiinni toisella kädellä, tunsin vaan miten jalat sätkytteli sormissa ... En pystynyt littaamaan sitä vaan heitin sen jonnekin nurkkaan näkemättä koskaan mikä se oli... Eilen kävin siivoamassa juhannusta varten ja tein perusteellisen raidauksen, tarttis vielä semmoisen neidonharson vai mikä se viritys on. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katsura:
Iik! Toisaalta koppikset on paljon söpömpiä kuin esimerkiksi isot mustat hämähäkit.
Vappuyönä nukuttiin mökillä saunatuvassa, heräsin siihen että jokin kävelee mun käsivarrellani - pimeässä nappasin sen kiinni toisella kädellä, tunsin vaan miten jalat sätkytteli sormissa ... En pystynyt littaamaan sitä vaan heitin sen jonnekin nurkkaan näkemättä koskaan mikä se oli... Eilen kävin siivoamassa juhannusta varten ja tein perusteellisen raidauksen, tarttis vielä semmoisen neidonharson vai mikä se viritys on. :D
:x :x :x :x totta hämähäkit on vielä :x :x :x :x ....luulin aluksi et sukas oli hämähäkki, mut koppis siel oli :x :x mä en ymmärrä kuinka se edes sinne oli päässyt :eek: yök! Kerran yhdellä lasten leirillä oli jonkun korvaan mennyt hämis nukkuessa ja sit jonkin ajan päästä sitä korvaa tutkittiin, kun ei kuullut mitään, niin siel oli hämiksen munia.. :x :x
 

Yhteistyössä