Iisalmi ja lähi kunnat

  • Viestiketjun aloittaja Mirkkuli
  • Ensimmäinen viesti
karviaismarja
Tervehdys naiset/tytöt Iisalmesta.Täällä yksi entinen Iisalmelainen Helsingistä.Mulla on kolme lasta(synt.-98,-01 ja-04)Olen asunut Hesassa vuodesta-86,muutin aikoinani työn perässä.Mut'pidän Iisalmeen tiiviisti yhteyttä,siellä asuu äitini,2siskoani ja veli.Hyvää syksyn jatkoa teille! :wave:
 
Täällä yksi Kiuruvetinen lisää :)
Taika: Tapaaminen olis ihan jees! Muksujen kera vai ilman?
Paikkaa on vaikea valkata kun sellaisia tapaamiskeskuksia täällä ei oikein ole. Ja mä en avoimelle koskaan pääse kun ajankohta jolloin se on auki, ni ei sovi meille :/
 

Mun olis ainakin melkein pakko ottaa poitsu mukaan kun ei ole oikein hoitajia muuta kuin satunnaisesti vkl tai iltaisin. Ja olis musta mukavaa jos olis leikkikavereita lapselle ja sais olla muitten lasten kans. Paikkavalinta on tosiaan ainakin kiuruvedellä vaikea, miten on iisalmelaiset, onko siellä sopivia paikkoja? Ja Marianna, pääsetkö iisalmeen? Tai ehdotuksia muiltakin?! Jos olis hyvä ilma, niin vois jossain leikkipuistossakin kai tavata? Ja jos jatkossa näyttäis siltä et innokkaita olis, voishan järjestää kai jotain tapaamisia jonkun kotonakin? Ainakin meille saa tulla kylään.. ;)
 

Yhteistyössä