ikäero?

  • Viestiketjun aloittaja mistre
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Itse pidän periaatetta et jos toinen on teoriassa tarpeeksi vanha ollankseen toisen isä/äiti, on ikäero liikaa.. tuo 12v on siinä rajalla, mutta koska nuorempi on vasta 18v on liikaa, muutaman vuoden päästä ei ehkä enää..
 
hmmmmm
Sori jos oon OO ja anteeks jos oon SS :)!!!! Mulla ja mun ukolla on ikäeroo 22v ja hyvin on menny, lapsiakin 3 :D Toisia meitin ikäero häirihtee ja toisia ei. Samalla aaltopituudella kuljetaan <3
 
mistre
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja mistre:
ja sen voin sanoa, että kesällä mentiin naimisiin.


mitäs sinun ja miehesi vamhemmat meinasivat ikäerostanne?
mieheni vanhemmat ottivat minut lämmöllä sukuun, minun isäni hieman vastusteli, mutta en minä siltä mitään kysynyt. äitini kannusti..hän haluaa että olen onnellinen :)
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja mistre:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja mistre:
ja sen voin sanoa, että kesällä mentiin naimisiin.


mitäs sinun ja miehesi vamhemmat meinasivat ikäerostanne?
mieheni vanhemmat ottivat minut lämmöllä sukuun, minun isäni hieman vastusteli, mutta en minä siltä mitään kysynyt. äitini kannusti..hän haluaa että olen onnellinen :)

ainahan tulee erilaisia mielipiteitä.
miten kauan olette olleet yhdessä?
 
-
ei yhtään ole suuri ikäero. miulla ja miehelläni on 18- vuotta ikäeroa. mies on vanhempi :) ei voi muuta sanoa kuin että olen onnellinen, että löysin vanhemman herrasmiehen jolla on elämänkokemusta.
 
mistre
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja mistre:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja mistre:
ja sen voin sanoa, että kesällä mentiin naimisiin.


mitäs sinun ja miehesi vamhemmat meinasivat ikäerostanne?
mieheni vanhemmat ottivat minut lämmöllä sukuun, minun isäni hieman vastusteli, mutta en minä siltä mitään kysynyt. äitini kannusti..hän haluaa että olen onnellinen :)

ainahan tulee erilaisia mielipiteitä.
miten kauan olette olleet yhdessä?
2- vuotta ollaan oltu yhdessä. :)
 
minä oon 24 ja mieheni on 36 ei ole ikäero haitannut yhdessä ollaan oltu 5vuotta ja 1yhteinen lapsi. Jotakin asia häiritsee mutta ei minua eikää mua oo koskaan häirinny jos jotain häiritsee...se on sen ongelma.
 
Jos kumpikin on suhteessa vapaasta tahdostaan eikä toinen ole alle 16v. niin eihän se ikäero muille kuulu. Sehän on sen pariskunnan välinen asia. Itse 16-vuotiaana seurustelin muutaman kuukauden 12 vuotta vanhemman kanssa.

Äitini oli kyllä alle tuon 16, hän alkoi 15-vuotiaana seurustella 14 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olivat yhdessä 20 vuotta ja saivat kolme lasta, joista mä olen vanhin. Että mun onneni kun alkoivat olemaan yhdessä :D
 
se riippuu niin ihmisistä, onhan niitä pareja joilla on ikäeroa kolkyt vuottakin ja itse ovat onnellisia vaikka ympärillä supistaankin :) tosin toi 12 v voi olla aika paljon sillon jos toinen on 18 ja tykkää teinijutuista ja toinen on kolmekymppinen aikuinen
 

Yhteistyössä