ikäerosta

-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2005 klo 21:40 sari82 kirjoitti:
ja onko se oikeaa rakkautta jos ikäero / pienet ongelmat joskus sängyssä voisivat koko suhteen kaataa??
Juuri näin. =) Ja jos toisen jättää vain sillä perusteella että "voi myöhemmin tulla ongelmia", oikeaa rakkautta ei varmasti ole ollut. :/
 
:heart: Voisinpa minäkin tähän jotain lisätä..Entä jos sitä ikäeroa onkin toisin päin? Mulla ja mun miehellä sitä on 11 vuotta eli aika paljon. Oon kyllä todennu et eipä paljon haittaa. Nuorempikin mies voi olla ihana, fiksu ja vastuuntuntoinen.
 
Satiini
Mattimyöhäsenä lisäänpä minäkin. Meillä tuota ikäeroa on 18 vuotta, minä 30 ja mies 48 ja ei päivääkään ole mies tuntunut ikälopulta. Välillä riidellään ja sitten taas rakastetaan, niinkuin kaikilla muillakin, oli sitten ikäeroa kuinka paljon hyvänsä. Meillä on 3-vuotias lapsi ennestään ja toista kovasti yritetään. Miehellä myös kova vauvakuume, eikä ole mistään erektiovaikeuksista puhettakaan! :heart:
 
jenskunen
Meillä on miehen kanssa ikäeroa 11 vuotta itse olen 23.ikäero ei haittaa millään tavalla arkea, mutta joskus on tullut kinaa mun kavereiden kanssa vietettävästä ajasta.kun ovat vielä opiskelemassa yms ja muutenkin eri elämän tilanteessa.nyt kun ollaan oltu yhdessä jo 4vuotta.tullaan kaikki hyvin toimeen tätä nykyä.mun kaverit ja mies :)
 
Meillä ikäeroa on 20-vuotta,ja se ei meitä haittaa... Ollaan oltu 4,5vuotta yhdessä ja melkeen saman verran asuttu yhdessä.Aluks tietenki molempien ystävät ihmetteli ja mun vanhemmat oli näreissään ja yhteenkin otettiin,mutta kun kyläiltiin ja meidät nähtiin yhdessä loppui kyselyt ja ihmettelyt siihen,kaikki näki että sovimme toisillemme ja olemme yhdessä onnellisia...
Nyt meillä on 10kk lapsi joka vaan on lujittanut suhdettamme,vaikka välillä riidellään niin RAKKAUS kuitenkin voittaa!!!! :)
 
Sanonpahan kokemuksesta että jos suhteessa rakkautta on, ei ikäero merkitse mitään edes seksin suhteen, vaikka sitten nainen olisi sen 45 ja mies 60.. Häpönhöpön mielipiteitä tuossa aiemmin, selvästi ei itsellään mitään kokemusta vanhemman miehen kanssa elämisestä ja olemisesta. Ja muuten, mieshän on selkeästi naista kehittymättömämpi psyykkisesti, eli 15 vuoden ikäero ei tunnu missään enää siinä vaiheessa kun nainen on väh 25v... Rupsahtaminen on edessä meillä jokaisella,sitä on turha murehtia etukäteen. rakkaus on avainsana jokaisessa parisuhteessa, eli jos sitä riittää, on kaikki muu toissijaista!
 
Mä 20v ja mies 40v. Todellakin rakastamiseen kuuluu paljon enemmän kuin seksi. Meillä ei ole ollut sängyssä ongelmia, yhdessä ollaan oltu 2 vuotta. Ja vaikka niitä tulisikin/tulee, kyllä niistä selvitään =)
 
Meillä myös parikymmentä vuotta ikäeroa. Rehellisyyden nimissä sanon kyllä, että elämämme on luxusta, jos vertaa useimpiin ikäisiini opiskelijatyttöihin. Ei tarvitse kituuttaa rahan kanssa, vaikkei mies mikään pohatta olekaan, mutta kumminkin, you know ;)

Raha ei ole tärkeintä, muutenkin suhteemme on toiminut jopa paljon paremmin kuin keskenkasvuisten poikien kanssa. E
 
Meillä myös parikymmentä vuotta ikäeroa. Rehellisyyden nimissä sanon kyllä, että elämämme on luxusta, jos vertaa useimpiin ikäisiini opiskelijatyttöihin. Ei tarvitse kituuttaa rahan kanssa, vaikkei mies mikään pohatta olekaan, mutta kumminkin, you know ;)

Raha ei ole tärkeintä, muutenkin suhteemme on toiminut jopa paljon paremmin kuin keskenkasvuisten poikien kanssa. E
 
mulla ja exällä oli ikäeroa 19v,muuten ei haitannu mut mun osä oli tätä vaan kk:n vanhempi..Suhde ei kaatunu ikäeroon,vaan muihin ongelmiin.Nykyinen 5v. vanhempi ja ehkä parempi niin,pystyy oleen samlla aaltopituudella kun ei oo niin paljo ikäeroa..ite oon nyt 25v,enkä kyl huolis alle 30v,ne tuppaa oleen eika pentuja viä..Tosin täs voi olla se pelko et nykyiselle iskee se 30kriisi =)
 

Yhteistyössä