Ikävöitkö ketään takasin elämääsi?

  • Viestiketjun aloittaja "kikka"
  • Ensimmäinen viesti
"kikka"
Onko kyseessä ollut sukulainen, ystävä..?
Onko hän kuollut, olette erossa, onko matkaa liian paljon vai muu syy?

Olemme muuttaneet kauas suvustani ja joka joulu tuntuu tosi pahalta kun en heitä näe. Soitellaan kyllä, mutta.. :(
Tänä vuonna kaksi ihanaa sukulaistani on menehtynyt ja aina sitä miettii että kumpa olis ollut mahdollisuus nähdä heitä.
 
Veljeä ja isää ikävöin. Molemmat ovat kuollet. Myös haikeutta joulusta 2011 kun sain keskenmenon ja en ole raskautunut enää uudelleen. Ikävä toista veljeä joka on kaukana emmekä näe tai voi soitella.
 
"Miuku"
Ex-miestäni on tavallaan ikävä. En ole häneen rakastanut, minulla on pitkään ollut uusi perhe, mutta silti toivon, että voisimme joskus viettää aikaa yhdessä ystävinä.

Yhtä vanhaa ystävääni on joskus ikävä. Katkaisin itse välit, koska hän oli minulle omassa vaikeassa elämäntilanteessani todella ilkeä. Silti välillä tulee sellainen tunne, että mitäpä jos...
 
En oikeastaan.
Paljon on ihmisiä kuollut liian aikaisin mutta niistä on selvitty ja päästy yli niin sekottais vain pakkaa jos takaisin tulisivat.
Ne jotka ovat muuten jääneet niin ovat syystäkin.
 
"pia"
Kahta entistä ystävääni. Oltiin todella läheisiä, mutta heidän elämänsä alkoi mennä niin väärään suuntaan, etten oman hyvinvointini takia ole ollut yhteydessä. :(
 

Yhteistyössä