"Ikivanhana" ekakertaa äidiksi

Jep, itse sain ensimmäisen lapsen viime syksynä ja silloin olin 35v. Välillä kyllä on tuntunut, että olisin nuorempana paremmin nämä hommat jaksanut, mutta kyllä tämä ihanaa on ollut näin "vanhemmalla" iälläkin.
 
Höpökkä harmaana
Hei vaan,
Minä olen kanssa 35v, täytän syksyllä 36 ja esikoiseni sain viime vuonna, tyttö täytti juuri vuoden. Hyvin on jaksettu ja toista lasta toivotaan...
 
Yksivuotiaan äiti
Mullakin ikää jo 35, kyllä olis pitänyt tehdä lapsi jo nuorempana.. No näin tässä nyt kävi, onnellisesti onneksi !!! Vaikka välillä voimat loppuu, niin on tuo ipana niin suloinen ! =)
 
Hei, täytän kohta 36 ja kolmatta odotan. Ensimmäiset ovat jo koululaisia. Kaikki on erilaista kun parikymppisenä, ehkä raskaampaakin, mutta nyt osaan nauttia toisella tavalla. "Tämä on nyt tätä" -asenne on helpompi omaksua tässä iässä. Olet juuri siinä vaiheessa kun itse tunnet olevasi, sinulle lapsen aika oli oikea vasta nyt. NAUTI!! Toivotan sinulle antoisaa raskausaikaa. Itselleni tämä on viimeinen kerta - ja olo on siksikin haikea. (vannomatta toki paras!)
 
Heips vaan ja tervetuloa! Minäkin olin kaltaisesi "ikivanha" 35 v. kun sain esikoiseni. Nyt ikää 38 ja kakkonenkin jo yli vuoden. Olisi toki ollut varmaan jollainlailla "normaalimpaa" :) saada lapsi jo aikaisemmin, mutta itsestä tuntuu, että nyt voin tarjota lapsille enemmän kuin aikaisemmin olisin voinut. Enemmän sitä elämän tuomaa viisautta... Eikä niin hötkyilytäkään kuin ennenvanhaan. :) Kumpikin parempi! Ihanaa odotusaikaa ja onnea :flower:
 
Mama -66
Ihan tuntuu siltä, että teitä muita tulisi "äidillisesti" rohkaista???
Toista odotetaan täällä ja ikää mulla 39v, esikoisen syntyessä olin 38v. En kyllä tunne itseäni yhtään erikoisen vanhaksi äidiksi! Ihan mahtavaa tämä on juuri tässä(kin) vaiheessa elämää. Fantastista suorastaan. Toivottavasti vaan tämä raskaus sujuu hyvin. On ollut veristä vuotoa ja kaksoiskohtukin on todettu alkukesästä, mutta todennäköisesti kaikki menee kuitenkin hyvin, sanovat lääkärit.

 

Yhteistyössä