ikkunanpesu-galluppia

elikkäs meillä pestiin tänään ikkunoita ja urakka jatkuu huomenna...MUTTA millä te pesette ikkunanne???

itse luotan astianpesuaineeseen. mies pesi viereisen ikkunan ikkunanpesuainesuihkeella mutta kun ikkunoita vertailtiin niin astianpesuaine (daily) päihitti kyseisen aineen mennen tullen:) lienen vanhanaikainen mutta välillä vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia???
 
Mä yleensä teen silleen, että pesen ensin fairylla ja sit suihkautan sitä ikkunanpesusuihketta ja vedän lastalla pois. Siis enimmät liat yms. ensin fairylla niin sit tulee kirkasta.

Eilen aloitin ikkunanpesun ja pesin olkkarin ikkunat, mutta jätin kesken ku mul ei ollu muuta kuin fairya ja jäi kamalat rannut...
Ikkunoita kiillotettiin ennen sanomalehdellä ja kuulema vaikuttaa sit lopputulokseen, en oo koskaan jaksanu testata tuota niksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
ikkunoita kiillotettiin ennen sanomalehdellä ja kuulema vaikuttaa sit lopputulokseen, en oo koskaan jaksanu testata tuota niksiä.
Toi sanomalehti kikka toimii! =)
Ennen turasin fairyn ja lastan kanssa ja voi ett se tuntuu nyt hitaalta ja sottaiselta touhulta. Täältä sain vinkin kokeilla Tolu-ikkunanpesusuihketta ja sanomalehteä, ja enpä sitä enää pois vaihtaisi!!!
 
Ikkunanpesurilla pesen, mutta aineesta ei ole tietoakaan :whistle: . Mies aina täyttää sen säiliön ja pesee kyllä yleensä ikkunatkin, lasiovet pesen minä ja sen kanssa saa niin nopeasti ja vaivatta hyvää jälkeä =)
 

Yhteistyössä