IL: ”Miksi ihmeessä 54-vuotias on kiinnostunut 18-vuotiaan seurasta baarissa?”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En. Häpeäisin, jos mulla olisi ollut isänä tuollainen pervo kuin sinä. Kirjoittelee illat yöt jollakin perhepalstalla ja kuvittelee olevansa seksuaalisesti kiinnostava vaikkapa lastensa ja lastensa kavereiden silmissä.

Minusta tuo on pelkästään säälittävää. Ootko vaimolta ja lapsilta kysynyt, mitä mieltä ovat näistä ajatuksistasi ja fantasioistasi sekä kuvitelmista, joita sinulla on itsestäsi?
En ole täällä seuraa metsästämässä eikä minun tarvitse kuvitella mitään. Oletko sinä todellakin kysynyt lapsiltasi, mitä mieltä he ovat seksifantasioistasi? o_O
 
vierailija
En ole täällä seuraa metsästämässä eikä minun tarvitse kuvitella mitään. Oletko sinä todellakin kysynyt lapsiltasi, mitä mieltä he ovat seksifantasioistasi?
Tiedän, ettet ole seuraa etsimässä ja se olisi varmasti ihan turhaakin, monestakin syystä.

En puhunut itsestäni vaan sinusta. Minulla ei ole tarve tulla julkisille perhepalstoille niitä esittämään, kuten sinulla on, toistuvasti, jostakin kumman syystä.

En olisi ylpeä tuollaisesta isästä. Tuskin Vornasenkaan lapset ovat, jos sellaisia on.
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
En. Häpeäisin, jos mulla olisi ollut isänä tuollainen pervo kuin sinä. Kirjoittelee illat yöt jollakin perhepalstalla ja kuvittelee olevansa seksuaalisesti kiinnostava vaikkapa lastensa ja lastensa kavereiden silmissä.

Minusta tuo on pelkästään säälittävää. Ootko vaimolta ja lapsilta kysynyt, mitä mieltä ovat näistä ajatuksistasi ja fantasioistasi sekä kuvitelmista, joita sinulla on itsestäsi?
Mistä sä tiedät mitä sun isäsi tekee vapaa ajallaan kun et ole näkemässä?
 
Tiedän, ettet ole seuraa etsimässä ja se olisi varmasti ihan turhaakin, monestakin syystä.

En puhunut itsestäni vaan sinusta. Minulla ei ole tarve tulla julkisille perhepalstoille niitä esittämään, kuten sinulla on, toistuvasti, jostakin kumman syystä.

En olisi ylpeä tuollaisesta isästä. Tuskin Vornasenkaan lapset ovat, jos sellaisia on.
Missä minä olen fantasioita esitellyt? Linkkejä, kiitos.
Todennöisesti olisit onnellinen, jos olisit vaimoni, lapseni tai edes naispuolinen ystäväni. Nyt olet vain katkeroituva ja mummoutuva.... :(
 
vierailija
Missä minä olen fantasioita esitellyt? Linkkejä, kiitos.
Todennöisesti olisit onnellinen, jos olisit vaimoni, lapseni tai edes naispuolinen ystäväni. Nyt olet vain katkeroituva ja mummoutuva....
Älä kuvittele itsestäsi liikoja 🤣

Ja mikä vika mummoissa?!

Tosin joku "mummoutuva" on sun kaltaisistasi eri mieltä.

"– Olen nainen, joka tykkää nuorista miehistä. Kun on tottunut ajamaan tuliterällä ja sporttisella Ferrarilla, olisi todella iso kynnys siirtyä omaa vuosimalliani olevaan Toyotaan, Penttilä antaa esimerkin.


– Tykkään kauniista nuorista miehistä, joilla on hyvä luonne ja käytöstavat. Olen mielestäni itse herttainen ja pidän miehistä, jotka ovat samalla tavalla kilttejä, hän kuvailee miesmakuaan.


–  Minulle eivät sovi nämä pröystäilevät suomalaiset setämiehet, joiden törkypuheet ovat ällöttäviä. Tämä täti ei lämpene ilkeille ihmisille, sanon heti ei."


 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
"voi että tuota mun rakasta lastani."
Meinasin naurahtaa. Isä ei ole koskaan osoittanut tunteita millään tavoin. Tiedän, että hän välittää, mutta hän ei sitä sano.
 
Älä kuvittele itsestäsi liikoja

Ja mikä vika mummoissa?!

Tosin joku "mummoutuva" on sun kaltaisistasi eri mieltä.

"– Olen nainen, joka tykkää nuorista miehistä. Kun on tottunut ajamaan tuliterällä ja sporttisella Ferrarilla, olisi todella iso kynnys siirtyä omaa vuosimalliani olevaan Toyotaan, Penttilä antaa esimerkin.


– Tykkään kauniista nuorista miehistä, joilla on hyvä luonne ja käytöstavat. Olen mielestäni itse herttainen ja pidän miehistä, jotka ovat samalla tavalla kilttejä, hän kuvailee miesmakuaan.


–  Minulle eivät sovi nämä pröystäilevät suomalaiset setämiehet, joiden törkypuheet ovat ällöttäviä. Tämä täti ei lämpene ilkeille ihmisille, sanon heti ei."


Ei mummoissa mitään vikaa ole, kunhan eivät kiukuttele silloin, kun joku kertoo biologisia tosiasioita vaikkapa ihmisen seksuaalisuudesta.

Tuo Penttilä-linkkisi on hieno esimerkki nykypäivän kaksioisstandardeista. Vai olisitko yhtä innokkaasti linkannut tällaisen tekstin:
"– Olen mies, joka tykkää nuorista naisista. Kun on tottunut ajamaan tuliterällä ja sporttisella Ferrarilla, olisi todella iso kynnys siirtyä omaa vuosimalliani olevaan Toyotaan, Vornanen antaa esimerkin.

– Tykkään kauniista nuorista naisista, joilla on hyvä luonne ja käytöstavat. Olen mielestäni itse herrasmies ja pidän naisista, jotka ovat samalla tavalla kilttejä, hän kuvailee naismakuaan.

–  Minulle eivät sovi nämä pröystäilevät suomalaiset tädit, joiden törkypuheet ovat ällöttäviä. Tämä setä ei lämpene ilkeille ihmisille, sanon heti ei."
 
vierailija
Sairaus se on tuokin, että henkisesti keskenkasvuiseksi jäänyt aikuinen mies vonkailee oman tyttärensä ikäisiä. Joku setämies-syndrooma. Kotona rouva, joka uuvutetaan töiden lisäksi vielä kotihommilla, jotta hän nyt ei ainakaan jaksa lähteä ulos rilluttelemaan. Sen homman hoitaa itseatään liikoja kuvitteleva setäkkä limaisine juttuineen, joille parikymppiset nuoret naiset säälivästi nauravat.

Toivottavasti Vornasen vaimo on ymmärtänyt heittää miehensä pihalle tolloilunsa johdosta.
 

Yhteistyössä