illan askarteluvinkki, yllätä anoppi ensi kerran kahvipöydässä

vieras
Mä vaan mietin, että mitä ihmettä tapahtuu sen tyypin elämässä, joka keksii alunperin tehdä lautasliinasta mulkun ja suunnitella siitä vielä ohjeet muillekin.

Mä ymmärrän jotenkuten, että äidit näin pervontaina intoutuvat taittelemaan mallin mukaan noita lautasliinoja (vaikka kipinäinensääri kiteyttikin tosi hyvin tunnelman).

Mutta toi ohjeen tekijä vasta epätoivoinen on ollut.
 
hoituri
Oi, mun ex-työkamu sairaalassa osasi tehdä tollaisen jorman siivouspyyhkeestä :) Kerran jäätiin yhessä kesälomalle yövuorosta, askarreltiin sen kunniaksi pyyhkeistä tuollaiset kahvihuoneeseen kaikille aamuvuorolaisille. Laitettiin oikein nimilaput joka jorkin eteen kahvipöytään...:)
 
juukelsson
Alkuperäinen kirjoittaja hoituri:
Oi, mun ex-työkamu sairaalassa osasi tehdä tollaisen jorman siivouspyyhkeestä :) Kerran jäätiin yhessä kesälomalle yövuorosta, askarreltiin sen kunniaksi pyyhkeistä tuollaiset kahvihuoneeseen kaikille aamuvuorolaisille. Laitettiin oikein nimilaput joka jorkin eteen kahvipöytään...:)

Voi taivas-on ollut varmasti kahvittelijoilla ilmeissä piteleminen.
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Ainu:
:LOL: Meillä on itse asiassa huomenna miehen 30-vee pirskeet..Nousiskohan mun pisteet anopin silmissä jos väkertäisin tuollaset kahvipöytään...? :whistle:
Ääh, kyllä mä säästäisin lautasliinamulkut symbolisena eleenä vaikka kun käytte (?) äitienpäivänä anoppilassa kahvilla, sä voit viedä valmiiksi taitellut jotkut vähän laadukkaamat lautasliinat samalla lahjaksi. Kankainenkin varmaan taittuu nätisti toukokuuhun mennessä ;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainu:
:LOL: Meillä on itse asiassa huomenna miehen 30-vee pirskeet..Nousiskohan mun pisteet anopin silmissä jos väkertäisin tuollaset kahvipöytään...? :whistle:
Ääh, kyllä mä säästäisin lautasliinamulkut symbolisena eleenä vaikka kun käytte (?) äitienpäivänä anoppilassa kahvilla, sä voit viedä valmiiksi taitellut jotkut vähän laadukkaamat lautasliinat samalla lahjaksi. Kankainenkin varmaan taittuu nätisti toukokuuhun mennessä ;).
Meinaatko...? ;)
 

Yhteistyössä