Ilmaisesti vielä ei huutiksessa mene talvihaalarit oikein kaupaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Ostaako valtaosa lasten talvihaalarit vasta syys-lokakuussa? Kun minulla oli uudenveroinen, ihan hyvää merkkiä oleva haalari siellä myynnissä vähän edullisempaan hintaan kuin moni vastaava, niin ei mennyt kaupaksi.
 
mun
pojan haalari lassie g-tech meni hyvin kaupaksi, oli uudenveroinen, mutta hv:ksi laitoin vain vähn yli 20 e. Muistaaksen 39 e sain vain kerran pidettyjen hanskojen kanssa (lassie ei vedenpitävät, eikä toppapaksuiset). Ihan tyytyväinen olin kauppoihin :)
 
"vieras"
Mulla meni just kaupaksi talvivaatepaketti, joka sisälsi haalarin, ja sain takas 77% siitä hinnasta, mitä olin niistä kaikista uutena maksanut. Meinasin persiilleni lentää, kun aamulla katsoin sulkeutuneen huudon, illalla kun menin nukkumaan oli hinta vielä puolet lopullisesta ja siihen olin jo ihan tyytyväinen.
 
"a p"
No toi mun haalari oli ihan tunnettua ja hyvää merkkiä, uudenveroisessa kunnossa, hintaa alle 20 e, uutena kuitenkin yli satasen maksanut. Oli käytetty ihan muutaman kerran vaan, kun arvioitiin koko väärin.

Olin varma että menee huutiksessa kaupaksi. Eipä auta kai kuin laittaa uudestaan myyntiin syksymmällä...
 
[QUOTE="a p";24413781]No toi mun haalari oli ihan tunnettua ja hyvää merkkiä, uudenveroisessa kunnossa, hintaa alle 20 e, uutena kuitenkin yli satasen maksanut. Oli käytetty ihan muutaman kerran vaan, kun arvioitiin koko väärin.

Olin varma että menee huutiksessa kaupaksi. Eipä auta kai kuin laittaa uudestaan myyntiin syksymmällä...[/QUOTE]

minkä kokonen on?
 
"a p"
En kerro kokoa tai merkkiä, kun muuten joku pääsee sanomaan että tämä ei ole mikään myyntipalsta.

Mutta koko on vauvan ja kolmevuotiaan välillä, ja merkki tosiaan yksi niistä yleisimmistä. :)
 
meillä mennyt kaupaksi
Meillä on mennyt kaksi ticketin haalaria paljon korkeampaan hintaan kaupaksi, mitä uskallettiin odottaa. Yli 80 euroon nousi molemmissa haalareissa lopullinen kauppahinta. Huudot laitoin voimaan vain 5 päiväksi molempiin haalareihin (eri aikaan), koska kun itse sieltä etsin jotain, en välttämättä enää muista koko asiaa esim reilun viikon päästä ja monesti huudan itse vasta viimeisinä voimassaolopäivinä. En tiedä, onko sillä ollut merkitystä näissä meidän myynneissä, että ne ovat olleet voimassa vain vajaan viikon.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja meillä mennyt kaupaksi;24413856:
Meillä on mennyt kaksi ticketin haalaria paljon korkeampaan hintaan kaupaksi, mitä uskallettiin odottaa. Yli 80 euroon nousi molemmissa haalareissa lopullinen kauppahinta. Huudot laitoin voimaan vain 5 päiväksi molempiin haalareihin (eri aikaan), koska kun itse sieltä etsin jotain, en välttämättä enää muista koko asiaa esim reilun viikon päästä ja monesti huudan itse vasta viimeisinä voimassaolopäivinä. En tiedä, onko sillä ollut merkitystä näissä meidän myynneissä, että ne ovat olleet voimassa vain vajaan viikon.
Minä laitan aina myyntiin vain alle viikoksi, samasta syystä kuin sinäkin.
 
meillä mennyt kaupaksi
Voi hyvinkin olla huonoa ihan vain tuuria. Laita uudelleen vaan. Eihän se vaadi kuin periaatteessa yhden ostajan, joka sen haalarin haluaa ja se ei ole vain sattunut kohdalle :)

Itse en osta paketteina ulkovaatteita siitä syystä, että monesti niissä on esim. toinen puku ihan kivan näköinen ja kuntoinen, ja toinen taas ei. Mutta toisaalta moni ostaa paketteina ja toki, jos molemmat puvut/vaatteet on kivoja, niin mikäs siinä :)
 
tn
[QUOTE="a p";24413862]Niin, se ihmetyttää kun samaan aikaan oli mennyt kaupaksi enemmän käytettyjä haalareita kalliimpaan hintaan. No, kaipa se oli vain huonoa tuuria tms. :-([/QUOTE]

Olisiko ilmoituksessa hiomista? Hakusanat, kuvat jne. kuntoon!
 
  • Tykkää
Reactions: masuilija.
"a p"
Olisiko ilmoituksessa hiomista? Hakusanat, kuvat jne. kuntoon!
En minä kirjoittanut minnekään erikseen mitään hakusanoja, enkä nytkään kun katsoin, löytänyt "Jätä ilmoitus"-kohdasta sellaista kohtaa. Eli se siinä mättää ettei löydy haulla. :-(

Olen useampia ilmoituksia jättänyt mutten koskaan ole mitään hakusanoja laittanut kun en ole hoksannut sitä kohtaa siellä...:-(
 
"lilli"
[QUOTE="a p";24414263]En minä kirjoittanut minnekään erikseen mitään hakusanoja, enkä nytkään kun katsoin, löytänyt "Jätä ilmoitus"-kohdasta sellaista kohtaa. Eli se siinä mättää ettei löydy haulla. :-(

Olen useampia ilmoituksia jättänyt mutten koskaan ole mitään hakusanoja laittanut kun en ole hoksannut sitä kohtaa siellä...:-([/QUOTE]

Eihän sielä erikseen mitään hakusanoja-kohtaa olekaan. Jotkut kirjoittelee niitä tekstin perään. Mutta tokihan se löytyy jos olet kirjoittanut esim. toppapuku otsikoksi.
 

Yhteistyössä