Ilmaiset silikonit

  • Viestiketjun aloittaja minä itte
  • Ensimmäinen viesti
minä itte
http://www.voice.fi/index.php?mw=Silikonirinnat+Hypegirls+tatuoinnit&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=7112&cat=26
Suomalainen markkinointiyritys Hypegirls tarjoaa naisille ilmaisia silikonirintoja. Aivan pyyteetön auttaminen ei kuitenkaan ole kyseessä, vaan vastapalvelukseksi naiset antavat tatuoida rintoihinsa mainosfirman nimen.

Naiset myös sitoutuvat edustamaan rinnoissa mainostamaansa yritystä 100 tunnin ajan. Koko Hypegirls-yritys seisoo idean takana. Yritys tarjoaa jopa toimistotyöntekijöille, parikymppisille nuorille naisille, työsuhdesilikonit.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Vähän huonoon saumaan! Laitoin vähän aikaa sitten uuden h-kierukan ja sen jälkeen titsit ovat tuntuneet suurentuneilta ja aristavilta. Saa nyt nähdä miten kauheaan kokoon ne vielä kasvavat ilman silikonejakin! :eek: :xmas:

Toinen kysymys. Onko ilmaisoperaatiolle yläikäraja? :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mua kiinosta vaan onko silikonien laittaminen varallinen? Mua ei muuta kun pelotta, mutta muuten kyllä voin mennä vaikka heti, elämässä kaikki saa kokeilla, jos vaan ei ole pahaa juttu =)
Tuo pelottaa minuakin, et jos menee ihan pilalle ja ne tikit ei sula tai repiää tms...
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mua kiinosta vaan onko silikonien laittaminen varallinen? Mua ei muuta kun pelotta, mutta muuten kyllä voin mennä vaikka heti, elämässä kaikki saa kokeilla, jos vaan ei ole pahaa juttu =)
Tuo pelottaa minuakin, et jos menee ihan pilalle ja ne tikit ei sula tai repiää tms...
Tai muuta vakava :| ja miten tottu, paljon kysymyksiä, mut huomenna puhun miehen kaa, kun kyllä mä oikeasti voin, kuulosta kivalta mut toisalta pelottavalta. Mun mies on kans semmonen että mä saan tehdä melkein mitä haluan, paitsi ei mitään kauneuleikauksia :kieh: , mä halusin kasvoille tehdä yks juttu, mutta oli kauhea riita että ei, en mä halua nukke kotiin vaan aitoa naista kenen kans menin naimisin hän sanoi :/
 
minä,
Alkuperäinen kirjoittaja fghsdfhs:
Mitä tarkoittaa Hype`? yrityksen alussa
Olisko jotain tuollaista Wiki;
Hype tai hypetys tai hypettäminen (juontuu kreikan sanasta hyperbola, engl. hyperbole tai hype) on jonkin asian merkityksen liioittelua. Hypettäminen liitetään arkikielessä yliampuvaan mainontaan, katteettomaan kehumiseen ja mainostemppuihin. Hypettämisellä tarkoitetaan tiedotusvälineissä ylettömästi esiintuotavaa ilmiötä ja sen aiheuttamaa julkisuuskohua.
 
hyivittu
Jotenkin mautonta :/. "Mietimme, mikä miehiä kiinnostaa mainoksissa..." Juu. Naisen asema on aika selkeä tuossakin diilissä; ota silikonit (jotta kelpaisit miehille), mainosta niissä firmaa (miehille)...ja sitten ihmetellään miksi perusmiehen silmä on sen verran "turmeltunut" että pitää normaalina jotain E-kupin hyväryhtisiä rintoja 40-kiloiselle.
 
niillä on nettisivut. hypergirls.fi tms.
jokainen leikkaushan on riski,mutta silikonit itsessään ei ole vaaralliset. kipeä on leikkauksenjälkeen kyllä.

itse en kyllä suostuis tatuointiin rinnoissa.saahan sen poistettua,mutta jälki jää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
niillä on nettisivut. hypergirls.fi tms.
jokainen leikkaushan on riski,mutta silikonit itsessään ei ole vaaralliset. kipeä on leikkauksenjälkeen kyllä.

itse en kyllä suostuis tatuointiin rinnoissa.saahan sen poistettua,mutta jälki jää.
http://www.hypegirls.fi/etusivu.php

juu varma se, mutta kiva tatuonti muuten sielä jos se on pinkki
 

Yhteistyössä