ilmaisista näytteistä...

Kun joku firma lähettää näytteen esim.vaippa tms. saatteko kaksi näytettä vai vaan yhden?
Jos näytteitä tulee vain yksi, miten olet toiminut, oletko ottanut yhteyttä kyseiseen firmaan vai annatko olla?


Itseä se häiritsee kun tulee esim.vaippanäyte niin mixei niitä voi lähettää kahta tai joskus tuli muovilusikka niin niitäkin tuli vain yxi, eikös niiden näytteiden lähettäjät saa sen tiedon sieltä jostain väestörekisterikeskuksesta, että on syntynyt vauva niin luulis et se tieto tulis myös jos on syntynyt kaksi vauvaa. Ja kaikki vauvanvaate ale-kupongit, ilmaiset peitot(CM) bodyt(lindex) yms. kaikkia on meille tullut ainakin vaan yksi. :/
Enkä nyt tarkoita sitä et tartis saada ilmatteex kaikkia juttuja vaan sitä et jos ei voi lähettää kahta näytettä ni ei lähettäis sitte lainkaan. :/
 
Mua harmittaa kans toi kun sit tulee van yhelle ilmaisia näytteitä:( joskus oon jotain palautetta laittanutkin!!! no cittarin fleesepeittoja sain kaksi kun kysyin että saanko kun kaksoset kerran on ja mieluusti antoivat :)
Se nestlen kaksosperheille tarkotettu tuotepaketti oli aivan mahtava!!! täältä muistaakseni siitä luinkin ja heti pistin mailia sinnepäin ja kk päästä paketti tuli.
Se kans kun tulee vaateliikkeiden alelappuja ja neki aina on vaan yhteen tuotteeseen ja kun meidän pitää aina ostaa niit kaksinkappalein.

Musta on tullu ihan hirvee hankkimaan kaikkee mahollista ilmasta krääsää nytkun pojat on tässä, olin tosin jo ennekin hiukan sellanen :LOL: :ashamed:
 
meidän aikaan
Muistattehan tilailla bonalta, ainulta jne. niitä ilmaisia etuuksia, mitä monikkoperheisiin antavat.
Esim. ruoka juttujasaatiin bonalta tosi kivasti.

Ainakin siihen aikaan, kun meillä oltiin vauvoja (2004)

Monikkoperheiden lehdessä, sivuilla ainakin joskus vielä niistä ilmoittelivat.
 
Ainulta ei saa enää, lähetin sinne poijista kuvan ja sieltä tuli kirje ettei ne enää lähetä mitään mut me saatiin kax tuttia. Ja sieltä piltti/bona jutskasta sain kans sen laatikollisen niitä ruokia, se on kyl tosi hyvä juttu, ja olis kiva kun jostain sais vaikka paketillisen vaippojakin kun niitäkin kuluu ihan tolkuttomasti :p ja olikohan semper ku antaa vaan kolmosperheille...
:wave: :wave: :wave:
 
kaksoten äiti
Liberoltahan tulee sellanen valmis vastauskortti jossa kohta "jos sinulla on kaksoset".Soitin vielä siihen kortissa olleeseen numeroonkin ja ilmoitin kaksosista jonka jälkeen sieltä tulee kaikki x 2. Muualta ei sitten kyllä kahtena tulekaan. Mutta itse olin kovasti kiitollinen siitä Nestlen 25 purkin ja kahden puuron laatikosta =)
 
Mä lähetin sähköpostia kuluttajapalvelu @ fi.nestle.com -osoitteeseen ja laitoin tyttöjen syntymäajan ja nimet siihen viestiin ja "tilasin" sen paketin..

Sitä ei olla vielä saatu,mut ilmottivat,että lähettävät sen heti kun ovat keränneet paketin..
=)
 
kaksosten äiti
Monikkoperheiden nettisivuilta löytyy suora numero kuluttajapalveluun. Lähettävät paketin 4kk tienoilla kun sinne soittelet ja kerrot lapsukaisten syntymäajat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2006 klo 22:12 kaksosten äiti kirjoitti:
Monikkoperheiden nettisivuilta löytyy suora numero kuluttajapalveluun. Lähettävät paketin 4kk tienoilla kun sinne soittelet ja kerrot lapsukaisten syntymäajat.
Mä kans soitin sinne aika pian poikien syntymän jälkeen ja ne käski soittaa uudestaan kun ovat täyttäneet 4kk, eli ennen sitä eivät lähetä.
:wave: :wave: :wave:
 

Yhteistyössä