Ilman mitään ihme dieettejäkin onnistuu pääsemään timmiin kuntoon!

Minun toiminta periaatteeni perustuu ihan vaan siihen että urheilen 5kertaa viikossa ja katson mitä syön (karkki päivät viikonloppusin ja en lappaa lautasta aina ihan täyteen, olen lisännyt puolet lautasesta kasviksia), enkä ole koskaan (en edes ennen lastani) ollut näin hyvässä ja timmissä kunnossa! Tarvitaan kärsivällisyyttä ja tahtoa (kun ei kaikki ihan heti tule).
Elikkä siis hyvät naiset ja mahdollisesti miehetkin, unohtakaa nuo ihme dieetit ja ruvetkaa kuntoilemaan ja katsoimaan mitä syötte!
Näin saa myös pidettyä oman ihanne kropan kun nuo dieetitkin ovat yleensä vain hetken kestäviä! :)
Tämä on varmaa ja siitä jää hyvä elämän tapakin vielä kaupanpäälle! :)
 
Heippa!!Olen täysin samoilla linjoilla kanssasi!Haluaisinkin kysyä missä kunnossa olit ja kuinka kauan meni että kroppa oli ok?

Itse lopetin reilu kuukausi sitten 10vuoden paikkari,nutrilett,karppilaiharit ja aloin liikkuumaan.Syön juurikin noin miten itsekkin kirjoitit ja liikun vähintään neljä kertaa viikossa,tällä hetkellä treenaan juoksua,ajattelin kuntosalin ottaa tähän lisäksi vielä jossain vaiheessa,viimeistään silloin kun säät huononee niin paljon ettei ulkona voi enään harrastaa mitään :)

Tällä hetkellä huomaan että kunto on noussut,maha on ihmeellisen näköinen....siinä on sellainen mielestäni nahkaröllö vielä,olen siis laihtunut jokusen kilon.Mieheni tuumasikin että vatsa kutistuu kanssa ajan myötä kyllä kun jatkan liikuntaa ja tätä elämäntapaa mikä on muuten mielestäni se ainoa oikea jos meinaa kunnossa pysyä.Ei tosiaan tartvitse mitään kikkailuja ruokien kanssa!
 
No itse olin kokoa L ja nykyään kovalla treenillä saanut itseni kokoon S (välillä xs kokokin menee :) ).
Itse harrastan lenkkeilyä myös ja sitten teen noita Jillianin treeni/jumppavideoita. Nuo jumppavideot oli kyllä pelastus sinänsä kun olen pienen lapsen äitinä aika kiireinen ja aina kun omaa aikaa on niin laitan vain pyörimään ja jumppaan sen 30min-1h 5/kertaa päivässä, lenkillä käyn vähän niin kuin "täsmä treeninä" n. 1-3kertaa viikossa (riippuen kuinka kiireisiä päiviä on).
Tohon vaatekokoon mitä nyt olen ni pääsin n. puolessa vuodessa, tosin minulla raskausaikana oli aika pieni maha, että sekin varmaan vaikutti siihen ettei jäänyt maha roikkumaan.
Kerro toki miten sinä olet pärjännyt tuon treenailun kanssa, olisi kiva jutella lähtökohdista sun muista jonkun kanssa, kun taidan omasta ystävä piiristä olla ainut joka kuntoilee :)
 
Mä käytän noita lyhytvaikutteisia "ihmedieettejä"niin kauan kunnes neljä pientä lastani kasvavat ja on oikeasti aikaa edes sille puolen tunnin lenkille. Telkkaria en katso, koneella en käy edes joka päivä. Hyvä kun lapsille saa ajan rutistettua. Eli ihan aikuisten oikeesti yritän pelata syömisellä kunnes on aikaa itselle. Opiskelen samalla, ja mies tekee 14h työpäiviä. :(
 
Olen samaa mieltä keskustelun aloittajan kanssa =) Itse olen viikko sitten aloittanut kuntoilun ja viikonloppuna saa herkutella! Painoa olen viikossa saanut pudotettua 1.5 kiloa =) Käyn joka aamu reilu tunnin lenkillä (ma-su), voi olla että jossain vaiheessa rajaan lenkkeilyn 5 päivää, mutta nyt tämä tahti sopii mulle :D
 

Yhteistyössä