Ilman oireita raskaana?

Mulla pitäis tänään alkaa menkat mutta ei ole vielä kuulunut ja ihmetyttää kun aina ennen menkkoja on rinnat kipeänä mutta nyt ei ole ollut yhtään kipeät ja muitakaan oireita ei ole menkoista mutta ei myöskään oireita raskautumisestakaan, eli onko kukaan ollu raskaana ja ei ole ollut minkäänlaista oiretta aluksi muuta kun menkat vaan jäneet pois?
 
Ei omaa kokemusta
Ystäväni, kun aikoinaan plussasi niin hänellä ei ollut mitään muuta oiretta kuin, että menkat jäivät pois. Testasikin vasta kun menkat olivat melkein viikon myöhässä :) Ei pitänyt kiirettä, koska melkeinpä tiesi mitä odottaa.
 
Ei ole minullakaan omaa kokemusta, mutta kahdella kaverilla on ollut juuri noin. Samoin äidilläni joka kerta (3). Ei siis mitään oireita koko raskauksien aikana, ainoastaan kuukautisten poisjääminen ja 9kk päästä vauva :D

Toivotaan sulle plussaa!
 
Tervehdys!

Olisikohan tästä minun tarinastani jotain apua sinulle...
Nimittäin elelin tässä seitsemättä yrityskiertoa, kierto on ollut tosi epäsäännöllinen vaihdellen 27-58 välillä. Viime kierto oli just ton 58 ja meinasin jo heittää hanskat tiskiin.

Nyt sitten viime viikonloppuna aloin ihmetteleen, että kun alkoi menkkajomotusta ja vähäistä vuotoa eli siis noin kp 30-32. Sitten olo ja minimaalinen vuoto loppui kuin seinään. Loppuviikon ihmettelin ja kummastelin ja eilen käväsin hakeen testin ja kuinka ollakaan ihan puskan takaa testasin tänä aamuna plussan =)

Siis tosiaan useampi kierto takana ja millloin on viillelly oikein kunnolla muniksia ja milloin on ollut runsasta valkovuotoa, nännit kiipeenä yms. Nyt ei ollut kun muutaman päivänä vähän menkkajomotusta ja rinnat vähän arat ja nyt siis olen raskaana! Kummallista....

Todeksi en toki tätä vielä uskalla ajatella, uskoa, toivoa... Ens viikonloppuna teen uuden tastin, jos sinne saakka selviän ;)
 
Kiitos vastauksistanne, ei ole vielä menkkoja kuulunut :) Huomenna ehkä teen testin. En muista ekasta raskaudesta miten on ollu tässä vaiheessa noiden oireiden kans, silloin sain selville raskauteni vasta viikolla 8 kun en osannu yhtään odottaa silloin että olisin raskaana ja hoksasin vaan että menkkoja ei ole ollu pitkään aikaan, en muista oliko silloin ollut mitään rintojen arkuutta tai muuta oiretta kun en ole osannu yhdistää niitä raskauteen. Sitten kyllä testaamisen jälkeen oli rinnat niin kipeänä ettei pystynyt mahalleen nukkumaan.
 
Itselläni oli myös v.02 sellainen raskaus, ettei ollut mitään oireita ja ruskehtavaa limamaista vuotoakin oli kaksi viikkoa jälleen, kun ajattelin varata lääkäriaikaa kun kierto on sekaisin ja epämääräistä vuotoa vaan jatkuu ja jatkuu. Käväisin kuitenkin varmuuden vuoksi ostamassa testin(Apteekin oma) ja testasin seuraavana aamuna ja plussahan sieltä tuli. Olin aivan äimänä! Varasin ultraan ajan, sillä ei ollut harmainta aavistustakaan millä viikoilla mennään kun vuotoa oli ollut vähän väliä.
Ultra paljasti, että olin jo viikolla 9. Hups vaan,olinkin ihmetellyt töissä pahoinvointi kohtauksia, mutta mitään muita oireita ei tosiaan ollut.

Testailepa sinäkin plussat! ;)
 

Yhteistyössä