ilmoitatko tai ilmoittaako miehesi, kun menette asialle vessaan?

  • Viestiketjun aloittaja ananas
  • Ensimmäinen viesti
sinihammas ei pysty kirjautuun
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm:
Joskus mies sanoo, että meen paskalle. Mut tytöllä on sellainen tapa tai lapsilla yleensä että ilmoittaa että meen nyt kakkalle. Sanoinkin tänään viimeksi ettei sitä ole pakko ilmoittaa.
Hih, muistan elävästi, kuinka lapsena aina ilmoitin äidille, että nyt menen vessaan. Ja joka kerta äiti sanoi, että ei sitä tarevi ilmoittaa.

 
Eipä tuota oo tullu ilmoteltuu, puolin eikä toisin.

Mein pienin kyllä ilmottaa suurella ja kuuluvalla äänellä: Miä meen nyt kakalle!!
Se meinaa sitä et kukaan ei missään vaiheessa saa vahingossakaan tulla silloin vessaan!
Kun asia on valmis, kiljuu siellä: ääääiiitiii tuu pyyyhkimään, tääältä tuulii kaakkaaa!

Ja jos joku ei vaik oo kuullu ilmotusta et on menossa, ja kun siellä istuu ja leikkii samalla yleensä autoilla, ja joku hyväkäs avaa vessan oven, hirvee karjuminen että mee pois täältä, miä oon nyt kakalla :LOL:
 
daa
Mun mies sattaa sanoa, että menee p*skalle. Ei kylläkään ilmoittaakseen, vaan vanha inside-vitsi kyseessä. Eikä taatusti vieraiden aikaan. Mun eno taas on semmoinen hemmetin peräkammaripoika, kohta 40 ja asuu äitinsä kanssa. Vielä muutama vuosi sitten kuului sanovan muorille, että "mä menen isolle hädälle." Minusta niillä kahdella ei muutenkaan ole kaikki ok korvien välissä.
 
daa
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm:
Joskus mies sanoo, että meen paskalle. Mut tytöllä on sellainen tapa tai lapsilla yleensä että ilmoittaa että meen nyt kakkalle. Sanoinkin tänään viimeksi ettei sitä ole pakko ilmoittaa.
se on kakalle eikä kakkalle
 

Yhteistyössä