Iltaketju, kuis polkee? :D

Niih, että kuis porukal kulkee? :D

Mää täsä vielä aattelin hetken aikaa istua ja ihmetellä ja painella aikasin unille. Huomista innolla oottelen, ekaks leiman hakuun ja sit vaihdan osotetta tonne miähen suuntaan :) Päivän täs suunnitellu ja duunannu neuleita. Että ihan muksa normipäivä :D
 
Spence
Leivoin, kokkasin ja siivosin koko päivän. Nyt tässä pari lasia viiniä ja multitaskaysta How I MetYour Motheria katsellen ja puhelimella palstaillen/redditoiden :)

Hyvin menee siis. Onnea yhteenmuutosta teille :) ja millanen tatuointi tulossa?
 
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Leivoin, kokkasin ja siivosin koko päivän. Nyt tässä pari lasia viiniä ja multitaskaysta How I MetYour Motheria katsellen ja puhelimella palstaillen/redditoiden :)

Hyvin menee siis. Onnea yhteenmuutosta teille :) ja millanen tatuointi tulossa?
No sielähän on ollu reipas päivä, kyllä noilla hommilla jo pari viinilasillista kestää ottaakki :D

Ja siis ei olla muutettu yhteen, mä vaan ravaan meidän asuntojen väliä :D

Tulevasta tatuoinnista en viel tiiä, annan luottotatskaajalle vapaat kädet, suunnitelmissa siis toinen full sleeve :)
 
rättipoikkiolo . kävin kuntosalilla herättelemässä vatsalihaksia koomasta, nyt odottelen suihkuraikkaana että holmes nyc alkaa & juon iltakahvia.
minnuu kun tuo sumppi ei piristä, vaan rentouttaa :D
Sielä on oltu reippaana kans :D Mää kans meinaan ens viikolla taas salille, vähä jääny se homma nyt mutta ku sain tänää vaakaan taas patterit ja hyppäsin sille ni jotenki tuli pakottava tarve lähtee salille.. :LOL:

Eikä saa puhuu kahvista, kauheesti tekis mieli mut mä oon niin surkee nukkuja muutenki ettei tähän aikaan enää voi :p
 
Vähän on mökkihaikeus; palasimme sieltä eilen ja oli kerta kaikkisen ihana mökki ja mahtavaa viettää siellä aikaa.

No mutta mikäpä tässä kotona ollessa, jäätävääkin jäätävämpi hedari väistyi ja olen tässä hoitanut itseäni mm. kasvonaamiolla. Nyt istun, poikien eli koirien nukkuessa, koneella ja siemailen valkkaria.

Ah, ei mitään velvollisuuksia huomenna :kiss:
 

Yhteistyössä