Iltalehti: Mikä vauvavatsa!

No onhan siinä nyt pieni joku turvotuspömppö tms.. :D

..ja nyt kun katsoi tarkemmin niin on tod.näk. jo ihan oikea raskausmaha, ihan kireä ei nimittäin tuokaan puku ole.. :)
 
Viimeksi muokattu:
"juupajuu"
Voi elämä....mua säälittää nää ""ooh mikä vauvamaha" ja todellisuudessa siellä lantioluiden välissä kasvaa muutaman sentin möykky vasta. :D
Pienikin normi turvotus ja heti ollaan lässyttämässä. hehehe :D

Ja vielä oikein ylpeänä KANTAA hienoissa vaatteissaan vatsaa HAHHAAHA! :D
Sanokaa sitten muutaman kk päästä. Ei kai kukaan hullu tuossa vaiheessa vaihda mammahousuja. kjeh.
 
no jos vickan on jollain 4. kuulla (jos siis danielin puheet pitää paikkansa ja raskaus julkaistiin kolmannella kuulla) nii kyllähä monella jo vauvamaha tossa vaiheessa näkyy vaik ite sikiä onkin pienenpieni.
 
ssss
No sillähän on selkeesti "maha pystyssä" kuvissa. Eli sellanen tönkkö pystyvatsa mikä on jossain 4-5 kuulla. Mä ennustan että Vickan pulskistuu huomattavasti raskausaikana. Kun on syömishäiriö takana jne. niin sitä suuremmalla syyllä...
 
"vieras"
[QUOTE="juupajuu";24566951]

Ja vielä oikein ylpeänä KANTAA hienoissa vaatteissaan vatsaa HAHHAAHA! :D
Sanokaa sitten muutaman kk päästä. Ei kai kukaan hullu tuossa vaiheessa vaihda mammahousuja. kjeh.[/QUOTE]

Mä hullu kyllä laitoin, olin niin onnellinen ja ylpeä raskaudestani. Nyt naurattaa kun katsoo senaikaisia kuvia, mutta silloin sitä luuli sen mahan olevan ihan hurjan iso :D Varsinkin kun oli melkoisen hoikassa kunnossa.

Victoria on kyllä ihana, toivon hänelle onnea odotukseen :)
 
"vieras"
Olen samoilla viikoilla kuin V ja kyllä mulla ainakin on pieni pömppä ja normaalisti ei siis ole. Riippuu ihan vaatteista, kuinka paljon näkyy. Tuntemattomat ei kyllä vielä onnittele eli ei ole vielä selkeä, mutta kyllä se siellä on. Aiemmista myös tullut varhain näkyviin.
 
her
no mulla ei näkyny mitään ekasta lapsesta ennen puolta väliä.. mutta kyllähän tuossa jo turvotusta on näkyvissä, turhaa silti intoilla, se ehtii kasvaa vielä paljon paljon mahtavammaksikin massuksi.
 
yyhoo
No miten tuokin nyt pitäs sitten ymmärtää... Joo no joku selkeä pömppis sieltä pilkottaa, mutta ei tuo nyt vielä mikään iso ole. Tai ainakaan niin iso, että pitää ihan uutinen tehä! :D

Korkkarit on aika :p, mutta toi kolttu on kaamee... :x Jotenkin, miten sen nyt sanois, epätyypillinen veto muuten niin hillityltä ja hallitulta Vickanilta. ;)
 
[QUOTE="juupajuu";24566951]Voi elämä....mua säälittää nää ""ooh mikä vauvamaha" ja todellisuudessa siellä lantioluiden välissä kasvaa muutaman sentin möykky vasta. :D
Pienikin normi turvotus ja heti ollaan lässyttämässä. hehehe :D

Ja vielä oikein ylpeänä KANTAA hienoissa vaatteissaan vatsaa HAHHAAHA! :D
Sanokaa sitten muutaman kk päästä. Ei kai kukaan hullu tuossa vaiheessa vaihda mammahousuja. kjeh.[/QUOTE]

Öööö..sittenkö se on "kunnon" vauvamaha, kun sitä pitää kottikärryillä lykätä?
 
mulla kyllä näkyi ekasta lapsesta kunnon vauvamaha jo viikolla 15,ja tämä toinen näkyy nyt jo selvästi,ja viikkoja vasta 14., ihan on kuulkaas ihmiskohtasta,koska alkaa näkymään. :) ehkä victorialla on kohtu eteenpäin ,tai raskaus vaikka pidemmällä kun on kerrottu ;)
 

Yhteistyössä