Iltapalagallup

Mitä syötte iltapalaksi?

Mie söin salaattia jossa oli salaattia, kirsikkatomaatinpuolikkaita,kurkkua,punasipulia ja mustia oliiveja.Tyttärelle keittelen neljänviljanpuuroa.:)Miun 10 vuotias tykkää edelleenkin puuroista ilta ja aamupalana. :) Taidan vielä hörpätä kupillisen kahvia. :p
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä en tiiä. Jätskiä ehkä menen tuon miehen kainaloon syömään jahka se saa pyykit viikattua :snotty: :ashamed:

Väsyttää niin sikana ettei jaksa miettiä muuta
hmm mäkin taidan ottaa jätskiä ja meen miehen kainaloon kun se on saanut lapset nukkuun. Ingmannin totally black vai mikä sen nimi oli salmiakki jätskiä! jaa mutta eka meen laittaan pyykit koneeseen!
 
poitsu söi ruis-kaurapuuroa(nukkumassa jo)ja maitoa päälle.mä vedin äsken banaanin,jogurttia,leivän juustolla+kurkkuviipaleita ja sit erehdyin viel syömää 8palaa tota fazerin omar-suklaata... :ashamed: niin ja pari lasia mehua..
 
Mä syön tässä miehen mummon tekemiä karjalanpiirakoita voin ja juuston kanssa, sit vähän jugurttia ja samaisen mummon tekemää sekamehua. Sit mietin, että pitsäkö kapsahtaa jätskiastaille, kun yksinäinen ilta, kun mies päivystää...ei kyllä sais.
 
Jäi iltapala väliin, ruoka oli vasta n. klo 19. Siiderin ajattelin juoda Pasilaa katsoessani.

Söin kaksi tortillaa, jossa siis jauhelihaa, salsakastiketta, cheddar-juustoa, REILUSTI salaattia ja valkosipulisoossia.
 

Yhteistyössä