Iltasaduista galluppia?

  • Viestiketjun aloittaja meillä ei viel lueta!
  • Ensimmäinen viesti
meillä ei viel lueta!
Edellisen gallupin innoittamana, mietin että minkä ikäisille olette aloittaneet iltasadut? Ja millainen rytmi on, siis onko tasan yksi tai kaksi satua? Vai niin kauan kunnes kaveri (t) mukahtaa??
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja meillä ei viel lueta!:
Edellisen gallupin innoittamana, mietin että minkä ikäisille olette aloittaneet iltasadut? Ja millainen rytmi on, siis onko tasan yksi tai kaksi satua? Vai niin kauan kunnes kaveri (t) mukahtaa??
siis nukahtaa..
 
vieras
Meidän 3 vuotiaalle luotaan iltasatuja. Sellanen sopiva satu, ei liian pitkä, että jaksaa keskittyä. Nalle Puh on suosikki. Yksi satu ja sit pusut ja halit ja jää nukkuun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän 3 vuotiaalle luotaan iltasatuja. Sellanen sopiva satu, ei liian pitkä, että jaksaa keskittyä. Nalle Puh on suosikki. Yksi satu ja sit pusut ja halit ja jää nukkuun.
Lisään vielä, että laulettu meillä on ihan vauvasta asti unilaulu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva kun joku vastas.. :) Missä iässä aloititte iltasatujen lukemisen? Meillä 2v, ajattelin olisko jo kohta ajankohtaista?
Meillä on 2 vuotiaski, mut jotenki koen mielekkäämmäksi hälle vielä ton laulun :)
No meidän ukko on tottunut nukahtamaan samantein ittekseen, joten mietin onko se pakollista aloittaa, vai voiskos odottaa kunnes itse pyytää??

mun laulusta menis yöunet alakerran kuurolta mummoltakin... :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva kun joku vastas.. :) Missä iässä aloititte iltasatujen lukemisen? Meillä 2v, ajattelin olisko jo kohta ajankohtaista?
Meillä on 2 vuotiaski, mut jotenki koen mielekkäämmäksi hälle vielä ton laulun :)
No meidän ukko on tottunut nukahtamaan samantein ittekseen, joten mietin onko se pakollista aloittaa, vai voiskos odottaa kunnes itse pyytää??

mun laulusta menis yöunet alakerran kuurolta mummoltakin... :|
No eikä menis =) Äidin lauluäänihän on kauneinta musiikkia lapsen korville, oli se millanen tahansa. Omat lapset on otollinen yleisö. Ei tietenkään oo pakko lukee iltasatua, voihan niitä kirjoja tutkii ja lukee päiväsaikaankin.
 
hmm..oiskohan ainakin vuoden verran luettu satuja(poika 3v) Ei aikasemmin kiinnostanut, laulelin ennen. Puuha-Pete ja Muumit on suosikkeja. Kaksi satua korkeintaan luetaan ja sit toivotellaan hyvät yöt ja jää nukkumaan.
 

Yhteistyössä