Iltasanomissa olevasta penisvertailusta, niin onkohan

  • Viestiketjun aloittaja "Santsu"
  • Ensimmäinen viesti
Ripamään
[QUOTE="vieras";23443140]Itse ilmoitetuista voi ottaa 2-3 cm pois, niin sen jälkeen saa todellisen peniksen mitan.[/QUOTE]

Mieti jotain maita missä on sellainen machokulttuuri eli jokainen väittää omistavansa vähintään puolimetrisen mulkun.
 
oliskohan
Onkohan täällä palstamammat mitanneet peniksen kuinka tarkkaan? itse ainakin mittasin omat kädet ja hämmästyin. Luulin käsiäni pidemmiksi ja jos nyt mittaisin peniksen kokoa, niin yli kakskyt senttinen jatkuu pitkästi ranteen ohi.

Milläs palstamammat on niitä peniksiä mittailleet?
 
tuota
[QUOTE="vieras";23441662]Emättimen syvyys on yleensä 10-15 cm. Eli toi 13 cm on aika hyvä ;) .

Peniksen pituuteen vaikuttaa se, että mittaako sen ylä- vai alapuolelta.[/QUOTE]

Palstamammamt ittailee nimen omaan alapuolelta. Eikä tietenkään mittanauhalla. Se oman kullan mulkku on ihan varmasti yli 20senttiä, kun tuntuu niin hyvältä ja näyttää niin isolta...

Moni näistä ihanista lemmensauvoista on kuitenkin todellisuudessa sen 15 senttiä.
 
"heh"
Tästä ketjusta voi päätellä sen, että mitä isompi muna, sen varmemmin saa pysyvän parisuhteen. Yli 20senttisellä saa naisen loppu elämäkseen, kun nainen ei halua erota, kun pelkää että tulevalla miehellä olis pienempi penis, kuin se minkä makuun on ehtinyt päästä.

Exällä siis pieni, nykyisellä yli 20cm.
 
"hah"
[QUOTE="heh";23446638]Tästä ketjusta voi päätellä sen, että mitä isompi muna, sen varmemmin saa pysyvän parisuhteen. Yli 20senttisellä saa naisen loppu elämäkseen, kun nainen ei halua erota, kun pelkää että tulevalla miehellä olis pienempi penis, kuin se minkä makuun on ehtinyt päästä.

Exällä siis pieni, nykyisellä yli 20cm.[/QUOTE]

Mun exällä oli iso ja seksi oli aina huonoa. Nyxällä "vaan" 10cm ja petipuuhat sujuu erittäin tyydyttävästi :)
 
jk68
sehän vähän iippuu mistä se mittaa , oikea tapa on mitata peniksen yläpinnalta, ei kassien puolelta, sieltä tulee helposti 5 cm lisää, ittellä on 18.5 cm paksuus , ympärysmitta,16cm ja hyvin täs on pärjänny viimeset 30v ,ei oo kyl kolkyvuotta, neljä kersaa ja kaik saman muijan kaa,ei se koko vaan se taito... :D, täytyy kyl tunnustaa et o käyty kyl välil muuallakin...
 
hohoijaa
[QUOTE="vieras";23439253]Mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta nimettömänä valehdella mieheni peniksen koosta. Sillä nyt sattuu vaan rehellisesti sanottuna olemaan yli 20 cm ja kun muista miehistä ei mulla kokemusta ole, niin oon pitänyt tuota ukkoni penistä ihan normaalin kokoisena. Ihmetytti vain tuo tutkimus, että onko keskiarvo todella noin pieni, sillä 13 cm kuulostaa mun korvaani todella pieneltä.[/QUOTE]

Nää, jotka saa noita 20 cm tuloksia, mittaa peniksen niin, että mitan toinen pää peräaukossa ja toinen siellä peniksen päässä.

Vain noin alle yhdellä kymmenestätuhannesta miehestä penis on 20 cm tahi yli.
 
tyttö toimistolta.
Mr. Lothar taitaa olla ainoa suomalainen, jolla on 30cm letku? On muuten kiihoittavia nuo Misterin videot. Uih kun pääsis joskus livenä näkemään! Todellinen alfauros ja U.L.T.I.M.A.T.E. Panokone!!!
 
vierailija
Suomalaismiesten keskiarvo erektiossa päältä mitattuna,
uusimman (2014 Duodecim) tutkimuksen mukaan:

-12 cm.............2%
12-14 cm.........9%
14-16 cm.........13%
16-18 cm.........21%
18-20 cm.........32%
20-22 cm.........15%
22-24 cm.........4%
24 cm - ...........4%
 
vierailija
Suomalaismiesten keskiarvo erektiossa päältä mitattuna,
uusimman (2014 Duodecim) tutkimuksen mukaan:

-12 cm.............2%
12-14 cm.........9%
14-16 cm.........13%
16-18 cm.........21%
18-20 cm.........32%
20-22 cm.........15%
22-24 cm.........4%
24 cm - ...........4%
 
Suomalaismiesten keskiarvo erektiossa päältä mitattuna,
uusimman (2014 Duodecim) tutkimuksen mukaan:

-12 cm.............2%
12-14 cm.........9%
14-16 cm.........13%
16-18 cm.........21%
18-20 cm.........32%
20-22 cm.........15%
22-24 cm.........4%
24 cm - ...........4%
Sun arvos on ihan pielessä. Todellisuus on tässä:

-12 cm.............93%
12-14 cm.........1%
14-16 cm.........1%
16-18 cm.........1%
18-20 cm.........1%
20-22 cm.........1%
22-24 cm.........1%
24 cm - ...........1%
 

Yhteistyössä