Iltoja, pitkästä aikaa :)

Mie en oikeesti tiiä, osaisinko mie enää "jäädä" tänne. Tosin vannomatta paras, mutta jotenkin mie oon nyt vieraantunut tietokoneesta kokolailla muutenkin. Tai tuolla facebookissa tulee piipahdeltua sen sata kertaa päivässä, kun se on tolla luurilla niin kätevä juttu.
Meille ei kuulu siis mitään järisyttävän uusia juttuja, eletään niinkun ennenkin - välillä mennään tukka putkella tuulessa ja välillä nökötetään päiväkausia kotona... ja nyt just päivän polttavin aihe on se, että iskikö meille flunssa-aalto vai onko tuo 13v neiti kyseessä yksittäinen sairastaja.

Ja mä oon ollut poissa varmaan... öh... en mie ees muista. Aina sillointällöin harvakseltaan oon piipahtanut täällä, mutta tosi vähän aikakin 2:n viimevuoden aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Mie en oikeesti tiiä, osaisinko mie enää "jäädä" tänne. Tosin vannomatta paras, mutta jotenkin mie oon nyt vieraantunut tietokoneesta kokolailla muutenkin. Tai tuolla facebookissa tulee piipahdeltua sen sata kertaa päivässä, kun se on tolla luurilla niin kätevä juttu.
Meille ei kuulu siis mitään järisyttävän uusia juttuja, eletään niinkun ennenkin - välillä mennään tukka putkella tuulessa ja välillä nökötetään päiväkausia kotona... ja nyt just päivän polttavin aihe on se, että iskikö meille flunssa-aalto vai onko tuo 13v neiti kyseessä yksittäinen sairastaja.
Nooh, kattelet miltä tuntuu se mahdollinen jääminen :)

Jos päivän polttavin puheenaihe on mahdollinen flunssa-aalto, niin asiat lienee melko hyvin. Kiva :)
 
Juu. Pääosin asiat on ihan jees-mallilla. Tai onhan tässä taas kaikenlaista tulossa... yhdellä peruskoulun jälkeiset opinnot mietinnän alla jne... mutta eiköhän tuo lukioon aio mennä, tai ainakin niin mie oon ymmärtänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Niin, onkohan se sit niin että aikansa kutakin. Miekin kuitenkin niin vuosia olin täällä jo, että sit tuli olo, että nyt mie en enää vaan jaksa, kun samat jutut kiertää vuodesta toiseen... Reimatec vs Peuhu tai jotain, ja kotiäitiys vs työäitiys ja imetys vs pulloruokinta... ja sit aina kauhee riita päälle.
Ja ne ihan selkeet provoilut, jotka sit paisui kun pullataikina yli kupista ja asioiden sijaan jo välillä mentiin henkilökohtaisuuksiinkin ja äh... mutta onneksi on olemassa "se oikeakin elämä" ;) :D
 
Niin, onkohan se sit niin että aikansa kutakin. Miekin kuitenkin niin vuosia olin täällä jo, että sit tuli olo, että nyt mie en enää vaan jaksa, kun samat jutut kiertää vuodesta toiseen... Reimatec vs Peuhu tai jotain, ja kotiäitiys vs työäitiys ja imetys vs pulloruokinta... ja sit aina kauhee riita päälle.
Ja ne ihan selkeet provoilut, jotka sit paisui kun pullataikina yli kupista ja asioiden sijaan jo välillä mentiin henkilökohtaisuuksiinkin ja äh... mutta onneksi on olemassa "se oikeakin elämä" ;) :D
Samat jutut ne täällä edelleen pyörii...paitsi että nyt se on Ticket vastaan Reimatec. ja Molo kids on perseestä, koska siinä on sana MOLO...hih, hih, hih, pippeli. Ja sitärataa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Aurinkokunta
Ai niin, se oli Ticket se yks haalari :D Enhän mä enää muistanut. Juu... mie meen nyt maate, mut pitääpä koittaa tulla uusiksi huomenna... tai taas joku päivä. Äsken just selailin noita viestejä ja alkoi jo välillä hymyilyttää... :)
 
humpsis
Lämmittää mieltä kun jollain on noin paljon lapsia ja kaikki suht hyvin. Hommaa varmaankin piisaa, mutta onhan rakkauttakin yllinkyllin. Itellä kolme jo aikuista ihanaa lasta.
 

Yhteistyössä