Imelät 3:s viikko jo!

Mä taidan lopettaa :ashamed:
Kun oli ne synttärit lauantaina, niin siellähän tuli nappailtua karkkia ihan reilusti. Ja sunnuntaina mies (joka ei tiennyt mun lakosta) osti meille yhteiseksi pussin, jonka tyhjensin melkein kokonaan.

Ei musta oo tähän!

Mutta hyvää jatkoa teille muille =) Toivotaan, että lakko pitää mahd. pitkään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 12:13 Ullapulla kirjoitti:
Mä taidan lopettaa :ashamed:
Kun oli ne synttärit lauantaina, niin siellähän tuli nappailtua karkkia ihan reilusti. Ja sunnuntaina mies (joka ei tiennyt mun lakosta) osti meille yhteiseksi pussin, jonka tyhjensin melkein kokonaan.

Ei musta oo tähän!

Mutta hyvää jatkoa teille muille =) Toivotaan, että lakko pitää mahd. pitkään.
Älä nyt luovuta! Sovittiin yhdestä karkkipäivästä kuukaudessa, joten ei tuo nyt niin kovin paha ollut. Pysy nyt messissä! B)
 
yks karkkipvä kuukaudessa.etteköhän ole liian ankaria itsellenne.kyllä ihminen on luotu nauttimaan nameista edes kerran viikossa,kunhan pysyy rajoissa :headwall:
no,itse en lähtis noin ankarilla ehdoilla teidän jengiin :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 21:22 miiku kirjoitti:
yks karkkipvä kuukaudessa.etteköhän ole liian ankaria itsellenne.kyllä ihminen on luotu nauttimaan nameista edes kerran viikossa,kunhan pysyy rajoissa :headwall:
no,itse en lähtis noin ankarilla ehdoilla teidän jengiin :LOL: :LOL:
Ei sun tarvikaan. Mulle tämän lakon on nimenomaan tarkotus opettaa sitä säänöstelyä ja kohtuuden rajoissa pysymistä, sekun on tupannut aina menemään todella pahasti yli äyräiden tuo karkin ja sipsien ja muiden herkkujen syönti silloin kun sen alottaa. Siis kaksin käsin ja kilokaupalla. Joten jotenkin sitä on itsensä saatava ruotuun.
 

Yhteistyössä