Imelät päivä 6

  • Viestiketjun aloittaja Laurustiina
  • Ensimmäinen viesti
Laurustiina
Ollaanpa me oltu sissejä ja saadaan ylpeillä itsestämme ja toisistamme =) :hug: Mitäs teille kuuluu ja jatkatteko vielä ensi viikolla?!
Mä aattelin koittaa, haluan tosiaan näyttää itselleni ja tiiän että jos nyt sortusin niin olisin tosi vihainen itselleni. Tsemppiä systerit, tukekaaamme toisiamme ;) :)
 
No mä nyt tunnustan, että mulla tapahtui eilen pieni sortuminen. Kun kävin lasten kanssa kaupassa hakemassa karkkipäivän karkit, niin en voinut olla ostamatta myös itselleni vähän.
Mutta söin ne sitten hyvällä omallatunnolla, ja jatkan nyt lakkoa uusin voimin. Kelpaanko vielä joukkoon? :ashamed:
 
Mä aion vielä viikon pitää. Sitten ensi viikon lauantainan pidän hyvin ansaitun karkki/mässypäivän. Pitääkö joku muu kanssa? Ja viikot taas oon ilman. Jospa se olisi sitten ihan pysyvä muutos, eikä vaan väliaikanen juttu. =)
 
Mun on pakko tulla juhlimaan vielä tänne tätä: on niin kamalan kevyt olo nyt jo. Ennen tätä lakkoa olin aina ihan turvoksissa mutta on kyllä iltasyönnin ja herkkujen pois jättö tehnyt tehtävänsä: ei ole turvotusta enää. Ihan mahtavaa. Vaaka näytti kaksi kiloa miinusta viikon alkuun. Jiiiihaaa!!!!! B) B) :flower:
 

Yhteistyössä