IMELÄT PÄIVÄ 9.

  • Viestiketjun aloittaja Laurustiina
  • Ensimmäinen viesti
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 13:53 emmiliini kirjoitti:
Makeaa mieli halajaa :p Mut olen saanut itseni kurissa pysymään :kieh: Ja toivottavasti edelleenkin ;)
Niin, miekin yritän :ashamed: ;)
Ekalla viikolla lähes kaikki oli sortunut johonkin kiellettyyn, melkein teki minunkin mutta päätin että en ja en :saint: :saint: :D
 
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 15:10 NeitiNasu kirjoitti:
Ei namia, olo on hyvä. Ja iltasyöminen on edelleen jäissä. Tosin siihen tarvis kaiketi keksiä joku ratkaisu, pitäisiköhän juoda enemmän? Kun iltasin heikottaa ja etoo. :/
Hei, ei oo hyvä jos noin käy :attn:
Syö jotain kevyttä, hedelmää tai sitten näkkäriä kurkulla tms :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 15:23 Laurustiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 15:10 NeitiNasu kirjoitti:
Ei namia, olo on hyvä. Ja iltasyöminen on edelleen jäissä. Tosin siihen tarvis kaiketi keksiä joku ratkaisu, pitäisiköhän juoda enemmän? Kun iltasin heikottaa ja etoo. :/
Hei, ei oo hyvä jos noin käy :attn:
Syö jotain kevyttä, hedelmää tai sitten näkkäriä kurkulla tms :)
Juuh... täytys kokeilla. pelkään vaan, että lähtee sitten mopo käsistä taas. :ashamed:
 
Makean nälkä on välillä kammottava!!! Karkkia en silti ole maistanut :D Tosin eilen olin jo melkein ottamaisillani ja tunnustin sitä samalla ukolleni. Hän sanoi sitten, että "et kai sinä karkkia voi ottaa, jos kerran olet lakossa", karkkilakkoni siis pitää edelleen... :wave: Tuosta iltasyömisestä: Itselläni parhaimmat laihdutukseni olen tehnyt siten että olen mennyt nukkumaan nälkäisenä. Näin ollen ei päivällä tarvitse miettiä mitä suuhunsa laittaa, sillä jos illalla on nälkä, on taatusti kuluttanut enemmän kuin syönyt.
 
mame2002
mame sortui odottakaas.. olikohan se päivänä 4., kyllä, jos siitä on nyt jo viisi päivää. Toffifeet oli tarjouksessa ja ostinpahan vierasvaraksi.. heh heh... joopa joo :headwall:
Joka tapauksessa nyt on jo päivä 5 taas ihan kiltisti ruodussa, tänään tekee ihan kamalsti mieli, pari päivää mennyt hyvin...
 
joo....mä siis olen se ainoo retkahtaja :/ paino ei ole tippunut yhtään (en kyllä sitä odottanutkaan tällä menolla..) kun iltasyöminen senkun jatkuu!
Hienoo NeitiNasu...kun oot jaksanut illat pinnistellä! Mulla oli tosiaan surua perheessä..ja hautajaiset tulossa, niin en ole jaksanut oikeen tsempata :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 22:23 alyssa kirjoitti:
joo....mä siis olen se ainoo retkahtaja :/ paino ei ole tippunut yhtään (en kyllä sitä odottanutkaan tällä menolla..) kun iltasyöminen senkun jatkuu!
Hienoo NeitiNasu...kun oot jaksanut illat pinnistellä! Mulla oli tosiaan surua perheessä..ja hautajaiset tulossa, niin en ole jaksanut oikeen tsempata :'(
No mä ootan sitä että jaksat. Niin tsempataan yhdessä sitten. :hug:
 

Yhteistyössä