Imelille

  • Viestiketjun aloittaja Laurustiina
  • Ensimmäinen viesti
Laurustiina
Niin, innostukseni (jälleen kerran) oli ohimenevää ja lupasin enemmän kuin halusin pitää :ashamed:
Karkitta oloni ei siis ole toiminut, laihtunut olen runsaan liikunnan ansiosta.
Te, jotka olette jatkaneet olkaa ylpeitä itsestänne :flower: :wave:
Mä olen heikko :ashamed: ;)
 
Sortunut minäkin :ashamed: Paino on kyllä hieman tippunut. Mutta kaikesta huolimatta, ajatus oli kerrassaan mainio. Kuukausi ilman karkkia oli mulle huippu saavutus!! Sen jälkeenkin karkin syönti on ollut maltillisempaa. Aloitetaan taas joskus alusta. Kesän jälkeen? Ollaan itsestämme ylpeitä, pitää elämästä nauttiakin B) :wave:
 
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2005 klo 21:15 Mama78 kirjoitti:
Sortunut minäkin :ashamed: Paino on kyllä hieman tippunut. Mutta kaikesta huolimatta, ajatus oli kerrassaan mainio. Kuukausi ilman karkkia oli mulle huippu saavutus!! Sen jälkeenkin karkin syönti on ollut maltillisempaa. Aloitetaan taas joskus alusta. Kesän jälkeen? Ollaan itsestämme ylpeitä, pitää elämästä nauttiakin B) :wave:

Joo, pidetään toisemme mielessä ja jatketaan "parempana ajankohtana" :hug: =) ;)
 
Laurustiina harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2005 klo 20:12 rasavilli-77 kirjoitti:
minä en ole vieläkään syönyt karkkia ja paino on tippunut 18kg ja ero taisi olla siihen syynä. mutta hyvää jatkoa teille =)

No hui :eek:

Onko susta mitään jäljellä enää? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2005 klo 15:28 Laurustiina harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2005 klo 20:12 rasavilli-77 kirjoitti:
minä en ole vieläkään syönyt karkkia ja paino on tippunut 18kg ja ero taisi olla siihen syynä. mutta hyvää jatkoa teille =)

No hui :eek:

Onko susta mitään jäljellä enää? :whistle:
on jäljellä vielä eli on ollut varaa lähteä sen verran eli nyt olen ihannepainossa ;) nyt ei kyllä tarttis lähteä enään yhtään.
 

Yhteistyössä