Imettäminen kerrasta poikki!!!

Onko kellään kokemusta imettämisen lopetuksesta kertaheitolla! Meiän poika kohta 11 kk, oon yrittäny vähentää pikkuhiljaa, mutta en oikein onnistu siinä...tai sitten joitakin tosi hyviä neuvoja. Poika asustaa tissillä veilä monta kertaa päivässä + yöllä :(
 
Miuski harmailee
Mä olen aina lopettanut kerta heitolla.. Mun ymmärryksen mukaan ei vauva tajua sitä vähentämistä vaan ihmettelee, että miksi joskus saa ja joskus ei.. Ja sitten tietysti huutaa niin kauan, kunnes taas saa.. Tissit ovat kovilla n. viikon, mutta kyllä se siitä sitten taas suttaantuu.
 
koi-isä
Ainahan sitä voi tehdä miten vaan. Äitini lopetti veljen imettämisen kertaheitolla vaikkei vauva ollut maistanutkaan muuta kun tissimaitoa (äiti joutui sairaalaan pariksi viikkoa).

Mutta veikkaan, että siitä syntyisi aika lailla niin huutoa että tissin kivistystä.

Pehmeämpi lasku kuulostaisi mielekkäämmältä vaihtoehdolta.

(sikäli kun vaimo valittaa tisseistä jo parin tunnin tauon jälkeen)
 
Mä lopetin esikoiselta kerrasta poikki.. kymmenen kúukautta vasta oli hän sillon, mutta kun söi yölläki melkein tunnin välein niin ei enää jaksettu. pari viikkoa meni, että tottui tuttipulloon, mutta muuten ei ollu vaikeuksia.. pari ensimmäistä yötä oli vähän vaikeampia..
 

Yhteistyössä