Imettäviä kuumeilijoita?

Mulla nuorin 7kk ja vauvakuumetta pukkaa B) Kierto ei ole palannut,eli ei menkkoja.Imetän monta krt vrk.Vatsaa kuitenkin jomotellut harvasen päivä siihen tyyliin että menkat alkaisi...
Mahtaakohan näin edes raskautua?? :ashamed:
Muita samassa jamassa?? :wave:
 
Mein likka reilu 3kk ja mie kuumeilen jo jonkin verran :) ...yhdet menkat oli ja jotai pikkuvuotoa eli ei mistää kierrosta tietoakaan.... samaa olen siis miettiny, et voiko tässä alkaa edes toivomaan toista vielä?! :whistle:
 
No onhan se mahdollista.
Ei tarvitse tulla niitä ekoja menkkoja, että raskaaksi päätyy, riittää, että kierto on käynnistynyt, on ovuloinut ja ollut petipuuhissa otolliseen aikaan.

Imetyksen tuoma ehkäisytehokin vähenee merkittävästi 6kk imetyksen jälkeen, jolloin lapselle viimeistään aloitetaan kiinteät ruoat.

Itse siis olen kyllä jo raskaana, mutta ajattelin kohotella mieltäsi, että et sentään mahdottomasta haaveile =)
 
Mulla alkoi menkat kun vauva 8kk, täysimetin 6kk ja olisin ollut valmis seuraavaa lasta yrittämään jo laitokselta päästyä (ei siis hirveän traumaattinen kokemus) :LOL:.
Nyt vauva likimain vuoden ja kyllä vielä imetyskertoja mahtuu 5-8 vuorokauteen.

Annettiin välillä palaa vaan miehen kanssa ilman ehkäsyä kun menkat ei ollu vielä alkanu ajatuksella jos tulee niin sit tulee, mutta ei tullut. En lähtis hirveesti uskoa elättelemään, mutta eihän sitä ikinä tiiä. Ja melkein antaisin niiden ekojen menkkojen tulla niin tietäis tarkemmin missä vaiheessa raskautta mennään.

Täällä kun menkat alkoi niin kyllä sitten oviksenkin tunnen, ja juma että se on kipeä, saati sitten menkkojen alku, nyt jo toivon todellakin että mies innostuis enemmän siitä toisesta lapsesta niin pääsisin kivuistani ja toiveilustani.
 
Täällä, täällä :attn: :attn: =)

Poika 11kk ja imetän vielä aamuin illoin, pyrin lopettamaan imetyksen lähiaikoina kokonaan. Vauvakuumetta ilmassa, mutta kuukautisia ei näy ei kuulu :( ..kunpa pian jo alkaisivat niin pääsisi kuumeilemaan tosissaan!!

Kaikille tsemppiä ja plussatuulia!!

sirmu
 
:wave: täällä myös kuumeillaan ja imetetään.
Meidän vauva on pian 11kk ja imetän paljon päivisin ja öisin. Menkat eivät ole alkaneet ja kovasti niitä jo odotan. Esikoinen meillä on 2v10kk. Häntä imetin 1v5kk ja raskaaksi tulin hänen olessa 1v3kk. Silloin en imettänyt enää kuin iltaisin. Menkat alkoi silloin 9kk synnytyksestä, mutta ekat neljä kiertoa olivat ihan mitä sattuu ja en varmaan ovuloinnut ollenkaan. Tärppikierron oviksen kyllä tunsin todella selvästi.
Nyt vaan haaveillaan ja kuumeillaan, vaikka välillä tyttöjen kanssa kädet niin täynnä työtä, että kuume laantuu. Olen myös yrittäjä, joten töissä olen osittain ollut lähes laitokselta päästyäni. Mies silloin lasten kanssa etteivät sentään hoidossa ole :)
 
Kuume on ja kova, vaikka neiti on vasta nelikuinen. Tomera tytteli on niin ihana, että ihan pakkohan hänelle on kaveri hommata. Täysimetyksellä mennään, eikä ihan vielä yritystä saisikaan aloittaa, kun lääkäri neuvoi odottamaan puoli vuotta sektion jälkeen ennen ehkäisyn jättämistä.

Eli syyskuussa kumit kaappiin ja sitten saa tulla, kun on tullakseen. Musta olisi kiva saada lapset peräkanaa. Palkkakin tulisi viimeisen työpaikan mukaan ja voisin rauhassa miettiä, mitä haluan tehdä - vanhaan duuniin en aio palata.

 
Täällä myös kuumeillaan! Esikoinen reilu kaksivuotias ja nuorimmainen 5-kuinen. Täysimetyksellä mennään ja vauva saa tulla kun tulee, jos tulee... Esikoinen oli 1v1kk. kun raskauduin ja häntä silloin vielä imetin iltaisin, ilman alkaneita kuukautisia.
Rankkaa myös täällä ja silloin mietinkin aina, että hulluko olen kun haaveilen kolmannesta heti putkeen, mutta rankkuus on aina hetkittäistä. Kenelläpä ei joskus rankkaa olisi.
Olen Minilla juttujanne maalismasuissa seurannut, mutten ole saanut itseäni mukaan keskusteluihinne kammettua... Sen verran laiskuutta..
Tsemppiä kaikille!
 
Tämä palsta on kyllä jännä,miten se saa miettimään kummia asioita ja tarkkailemaan jokaista nipsasua ja juttua omassa kehossa :ashamed: :kieh:

Nyt luin lämmöistä raskauden alettua...ja innostuin mittailemaan.Mutta ei mulla ole mitään nousua,tosin en tiedä mitään normaaliakaan lämpöä kun en koskaan oo kun kipeenä niitä mittaillut ;)

En mä ennen tällätti itseäni tutkaillut,hupsis vaan,huomasin että menkat puuttuu,tehdäänpä testi...

Mutta nyt tuntuu ihan vauvakuumehöyrypäisyydeltä :LOL:

Mitenköhän muuten tää menkattomuus ylipäätään vaikuttaa noihin paljon puhuttuihin lämpöihin?Tietoa kellään =)

Mulla oon tuossa kuluneina viikkoina ollut vatsan kipuilua ja limaisuuttaa,oon miettinyt onko ovista joten sinäällään vois olla jotain mahkuja vaikkei niitä punaisia ole ilmaantunut...

Muttei auta kun odottaa ja testailla muutaman viikon päästä ja ihmetellä =)

Kiva kun meitä muitakin täällä,tsemppiä ja onnea kaikille matkaan!
 
:wave: Täällä myös yksi. Meillä on tyttö tosin vasta 7vkoa vanha mutta toinen saa tulla heti kun on tullakseen. Olisi kiva olla kotona kerralla muutama vuosi ja sitten voisi palata takaisin työelämään kun lapset on tehty. Never say never,mutta nyt ainakin on ajatuksena että kaksi lasta pienellä ikäerolla ja se on sitten siinä. Mie kanssa hölmöna oon jo jotain "limoja" mukamas huomannu, mutta vähän luulen että tää krooninen vauvakuume tekee tepposiaan... :whistle: Niin ja siis täysimetyksellä täälläkin.
 
Vitsit mistä sais intoa petipuuhiin :LOL: Mä en ole oikein päässyt moodiin!! Karseaa pakkopullaa koko homma - ei ole nastaa puuhata pikkukakkosta hampaat irvessä :|

Kumma juttu nämä hormonit nääs. Toivottavasti pian alkaa imetyshormonien teho hiipumaan ja rakkaushormonit oikein tosissaan hyrräämään.
 
myh
Täällä olisi kanssa yksi imettävä kuumeilija. Esikoinen on 10kk. Minipillerit lopetin helmikuussa ja menkat on sen jälkeen muutaman kerran. Kuume on ihan mahdoton |O Yritystä on kuitenkin jo jonkun aikaa takana ja pettymyksiä tullut.
 
heippa, meillä kanssa toinen sai tulla heti kun tulee, mutta kuukautiset alkoivat vasta vauvan ollessa 7kk ja imetän edelleen kiinteitten ohella mutta imetyksestä huolimatta nyt sitten rv4+1 ja vauva nyt 9kk :heart: että kyllä se mahdollista on tulla raskaaksi imetyksestä huolimatta, onhan se toki yksilöllistä mutta jos kierto on tasainen eikä hirveitä heittelyitä niin todennäköistä on että ovulaatio silloin tapahtuu =) tsemppiä ja paljon plussatuulia teille kaikille :flower:
 
Hei kaikille! :wave:

Täällä myös yksi, tosin erittäin ristiriitaisissa tunnelmissa oleva mamma. Meillä kaksi tyttöä 2v3kk ja 7kk, enkä olisi uskonut että taas täältä palstalta itseni löydän. Kolme lasta olen kyllä aina halunnut mutta en ole ollenkaan varma selviäisinkö kolmen pienen kanssa kun näissä kahdessakin kyllä ihan työtä on. Tai totta kai sitä selviää jos on pakko mutta ehtiikö sitä sitten huomioida kaikkia riittävästi ja olla hyvä ja ennenkaikkea kärsivällinen äiti kaikille? Ja onko elämä sitten vaan selviytymistä päivästä toiseen? ehdinkö nauttia lapsistani riittävästi? Ja näistä ajatuksista huolimatta kolmannen kuume vaan nostaa päätään! Ikää mulla on jo(?) 32 joten kyllähän ne lapset nyt täytyy saada jos aikoo.

Mulla ei vielä menkkoja kuulu, viimeksi alkoi kun esikko oli 8kk ja siitäpä syystä nämä asiat nytkin mielessä pyörii kun nuorin alkaa olla saman ikäinen. Viihtyy vielä tissillä tiuhaan, ehkäisty ei olla ja tuskin nyt sit ehkäistään jatkossakaan. Mies toivoo jopa neljää lasta joten hänen puolestaan uutta kehiin vaan ;)

Vaikeita juttuja, ei helppoa ollenkaan ja silti niin kiehtovaa!

Eli kai minäkin sitten tähän porukkaan itseni tungen. Jos sopii. :LOL:
 
Täällä kans imetetään ja kuumeillaan. =) Esikoinen nyt 2-vuotias ja nuorimmainen 4 kk. Menkkoja ei näy eikä kuulu, toisaalta ei ole niin välikskään... Vaikka kuume on kova, me odotellaan tuonna alkuvuoteen ennen kun aletaan kolmosta yrittään.
 
Miepä tännekkin tungen itteni.
Typy on nyt vähän päälle 1 vuoden ja imetän häntä vielä 4-8 kertaa vuorokaudessa. Täysimetin 6kk ja menkat alkoki sit 8kk paikkeilla.
Nyt kierto on tasaantunu 35 päivään ja ollaan jätetty kumit pois josko sitä pikkuveli tai -sisko typylle saatais.

Mietin tuossa vain että miten imetyksen käy raskauden aikana ja miten se onnistuu loppu vaiheessa tai jopa uuden vauvan tullessa (siis että imettäisin molempia). 2 vuoden paikkeilla alkaa olla mulla se raja jollei sitä ennen ole itse itseään vieroittanut.
 
Olisiko kukaan halukas tekemaan oikeaa pinoa meistä "imettävistä kuumeilijoista"?
Olis hauska jakaa tuntemuksia muiden suht samoissa tuntemuksissa menevien kanssa!!!
Itse en ole osaava ja myöskin hyvin toisaikainen täällä palstalla.Välillä tekstiä enemmän välillä vähemmän :whistle:

Vois vaikka laittaa hiukan tietoja tyyliin,monesko toiveissa,kuinka vanha imettettävä ja onko kierto jo alkanut =)
Mielipiteitä???
 
Mie voin tehä jos joku kertoo mitä siihen laitetaan... Laitan sitten uuden ketjun sitä varten ja linkin varuiks tännekkin... Eli näinkö:

lynxi - 1 lapsi - kp35-44 - imetystä 07/08 lähtien
myh - 1 lapsi - kp? - imetystä 09/08 lähtien
Mantis - 2 lasta - kp? - imetystä 02/09 lähtien
mauriina - 1 lapsi - kp* - imetystä 12/08 lähtien
olivia09 - 1 lapsi - kp* - imetystä 03/09 lähtien
Poni06 - 2 lasta - kp* - imetystä 08/08 lähtien
pulla75 - 1 lapsi - kp* - imetystä 01/09 lähtien
Sirmu - ? lasta - kp* - imetystä 08/08 lähtien
snowball - 1 lapsi - kp? - imetystä 05/09 lähtien
swaddle - ?.lapsi - kp* - imetystä 12/09 lähtien

Aloitusta odottavat:
Minilla - 1 lapsi - kp? - imetystä 03/09 lähtien - syyskuu
m a r z a - 2 lasta - kp* - imetystä 03/09 lähtien - 2010

Tuota sais täydennellä ja korjata... Jos ei vielä kiertoselvillä/alkanu ni voisin laittaa vaikka tähden. Ja tonne imetys kohtaan koska aloittanut viimeisimmäin imetyksen (siis jos useampia lapsia) kuukausi ja vuosi.
 
heippa !

Katsastelen vain, en kirjaudu tänne...(vielä :saint: )
Meidän tyttö 7kk ja toista ei kyllä olla vielä kuumeiltu,paitsi kerran vähän luultiin että jo oiskin...
miks sitten kirjotan tänne, no kun ihan vähän kuiteskin jo toista kaipaa... mutta niin kuin sanoin, niin ei kyllä ihan vielä.
Ristiriitaista!
Imetyksen lopetin 6kk ja menkat on nyt menossa eli aika nopeest tuli, saa nähä mitä on seuraava kierto.
Seksi parani sen jälkeen kun ei imettänyt (limakalvot oli niin kovilla imetyksen aikana) ja sen jälkeen se on kyllä ollut parempaa kuin never before...

Jemppiä teille ja plussia vaan toivon tänne kaikille!!

kathe ja neitis 7kk
 

Yhteistyössä