Imetyksen lopettamisesta

  • Viestiketjun aloittaja Tete a tete
  • Ensimmäinen viesti
Tete a tete
Yritän lopettaa imettämistä ( lapsi 11 kk) ja nyt ollaan päästy siihen asti että enää aamutissiä saa. Loppuuko maidon tulo itsestään kun imetys kertoja on jokatoinen päivä yhden kerran per rinta?
 
Ei ole vielä kokemusta kuin yhdestä vieroituksesta. Itse lopetin samalla tavalla, muutamana päivänä sai vain aamulla tissiä ja sit lopetin. Enpä usko, että maito loppuu niin kauan kun imetät, jos sitä tarkoitat? Mulla kyllä tuli vähän maitoa vielä 1 kk päästä tuosta mutta ei ollut mitään maidon pakkautumista tms. kenkkua oloa.
 
Kuulostaa minusta ihan toimivalta systeemiltä. Sitten jonakin aamuna jätätte väliin - ja tuskin saat tosiaankaan mitään pakkautumisongelmia. Mutta ei varmaan lopu niin kauan kuin imetät...
 
ap
Ongelma on lähinnä se puoli kuuden herätys kun en millään jaksais ruveta taistelemaan siitä tissistä :) Elättelin toiveita et se maito ei vaan enää heruis kun sitä niin vähän käytetään ja sit lapsi itse toteais et turha enää sen takia herätä aamuyöstä.

Muutenhan tää on ollu ihan helppo tapaus, kiinteisiin siirtymisen jälkeen ei lapsi itse oikeestaan ole pyytänyt tissiä kuin nämä aamusyötöt ja pikkuhiljaa oon vaan jättäny yhden imetyksen kerrallaan välistä.
 

Yhteistyössä