Imetypumppu

tarkotatko rintapumppua? mulla on Ainun käsikäyttöinen ja oon ollu siihen tyytyväinen..varsinki alussa nännit on tosi kipeät niin ainakin mulla kävi sähköpumpulla pumppaaminen kipeää mut tolla käsikäyttösellä pumppaaminen ei käynyt yhtää kipeetä!
 
Mulla myös aivan loistava pumppu (tosin tilattu Saksasta)! =) Ahkerassa käytössä edelleen(tilattu kaksvuotta sitten) =)

http://www.kidsroom.de/cgi-bin/kidsroom.shop/436b8c270014fa68273f50f336060639/Product/View/81360

Tuommonen..
 
myy
esikoisen kanssa mulla oli käytössä ainu merkkinen käsi käyttöinen pumppu ja se oli mun mielestä tosi kankala koska siinä piti tehdä "töitä"molemmilla käsillä.nyt ostin avent merkkisin jota voi käyttää yhdellä kädellä,vielä en kyllä ole päässyt kokeilemaan sitä mutta kovasti olen kuullut kehuja.kannattaa satsata siihen rintapumppuun koska mulla ainakin esikoisen kanssa koko homma tyssäs siihen kun se rintapumppu oli niin saakelin rasittava ja hankala siis kaikkien muiden ongelmien lisäksi siinä imetyksessä.mä en ainakaan suosittelis sitä ainun käsikäyttöstä,onhan sitten tietenkin ainulla myös sähkö käyttönen...luulisin.
 
Norrsu
Suosittelen EHDOTTOMASTI aventin rintapumppua! Ei halvin mahdollinen mutta täysin hintansa arvoinen!!!
TOdella kevyt pumpata, ei rasita käsiä millään tavalla! Suosittelen! (Myydään myös käytettynä jolloin hinta kuitenkin halvempi)
uutena maksaa n. 50 e
 

Yhteistyössä