imetys loppuu nyt!

Keskimmäisen imetys loppui n. 8,5 kk:n iässä, itse alkoi vieroittua, ei suostunut enää päivisin syömään rintaa, ainoastaan aamulla puoliunessa söi, aloin odottamaan kuopusta, joten sitten jätin sen aamuimetyksenkin pois. meni tosi helposti siis. esikoinen siirtyi korvikkeisiin jo 5 viikon iässä, kun vietti viikon sairaalassa, siellä ruvettiin sitten antamaan enemmän ja enemmän pulloa, pari kertaa imetin ennen syöttöä vähän, jotta sain rinnat pehmenemään. Helposti sujui tämäkin, hän oli tosin koko ajan saanut lisämaitoa pullosta
 
Täällä ollaan 10kk ja ei meinaa onnistua :/
Annan aina periksi.. Mutta empä jaksa vielä stressata. Nyt on mun mielestä maidon tulokin niukentunut ja poika on keksinyt tissistä puremisen hauskuuden. Odotan vain, että hän itse oivaltaisi lopettaa jossain vaiheessa. Yötissistä ollaan jo aika hyvin päästy eroon. monta yötä meni siihenkin. Otan tissille vasta kuuden aikaan, kun on oikeasti nälkäinen. Ja sitten nostan takaisin omaan sänkyyn. Kuukausi sitten nukkui tissi suussa koko yön :ashamed:
 
Meillä lopetteeiin 8kk iässä. Yritin jo 7kk:n ikäisenä vieroittaa kun näykki hampailla ikävästi. Kuukausi mentiin kuitenkin aamu- ja iltaimetyksellä, silloin ei ikinä näykkinyt. Ja pikkuhiljaa jäi ensin iltatissi ja sitten se aamuviiden tissi ja poika alkoi nukkumaan 7 asti ja sieltä puurolle.
 
näin meillä
lopetin kertaheitosta 11 kuisena, kun jouduin itse leikkaukseen ja syömään vahvoja lääkkeitä(en siis saanut imettää), ihan hyvin on mennyt pari viikkoa, ilta tissuttelu vaihdettiin iltavelliin nokkapullosta, nukkumaan meno pikkasen vaikeempaa, isä nukutti neljä ensimmäistä yötä ja itse nukuin sohvalla...
 

Yhteistyössä