Inhoan yh-äitejä.

  • Viestiketjun aloittaja tuet pois
  • Ensimmäinen viesti
En ole kateellinen. Haluaisin että esim. kaikki asumistuet poistettaisiin jos ei ole rahaa maksaa vuokraa niin sitten ei ole ei yh.ita tarvitse muiden elättää,suurin osa on valinnut itse osansa.
Eli haluat lapset vielä syvempään ahdinkoon kuin nyt! Suurimpana kärsijänähän aina on se lapsi ja hän on viaton ihan kaikkeen. Suomessa maksetaan turhia etuuksia liian helposti, se on kyllä totta, mutta en lähtisi kuitenkaan lapsiperheitä rokottamaan. Koska lapsissa on tulevaisuus ja heillä on tarpeeksi kurjaa jo nytkin elää köyhyydessä.
 
Aina valittavat vaikka sossu maksaa kaikki koko elämäsin. Yksikin yh-äiti valittaa koko ajan asumisestaan yms. vaikka sossu maksaa kaiken,tiedän kun se ei käy töissä. Ja omaa tyhmyyttään on yh kun teki juopolle 2 lasta.
Ai sä yleistät kaikki yh:t samaan kastiin yhden tapauksen perusteella? Entäs esim sellaset yh äidit joiden puoliso on kuollut vaikkapa liikenneonnettomuudessa tai syöpään ja ovat siksi yksinhuoltajia? Heitäkin inhoat?

 
"nuuh"
Yh-kortti vedetään nykyään liian helposti esiin. En mä voi kun oon yyhoo, ei oo varaa, ei pysty, ei jaksa, ei lässyn lässyn sitä ja tätä. Tunnen juuri YHDEN tällaisen tapauksen. Ei oo varaa ja osti itselleen juuri kakkosasunnon ja matkustelee ulkomailla noin kerran kuussa!!! Käy kotona siivooja kun ei ehdi itse kun on yyhoo ja sossu eli me muut maksetaan se hälle. On siis kaksi asuntoa, auto, kersoilla uudet vermeetpelit ja vehkeet ja ensimmäinen lause joka suusta AINA kuuluu kun on niin köyhää kun oon yyhoo!
Pitäis vieläkin olla se vanha hyvä systeemi että elatusmaksut käytetään siihen lapseen eli se että kuitit kerätään talteen ja käydään esittämässä ne sossussa mihin ne rahat ovat oikeasti menneet.
 
tuet pois
Ai sä yleistät kaikki yh:t samaan kastiin yhden tapauksen perusteella? Entäs esim sellaset yh äidit joiden puoliso on kuollut vaikkapa liikenneonnettomuudessa tai syöpään ja ovat siksi yksinhuoltajia? Heitäkin inhoat?

Sanoinkin että suurin osa yh-äitejä on sitä omasta syystään en tarkoittanut leskiä yms. nykyään vaan erotaan heti kun ensimmäinen ongelma tulee kun tiedetään että yhteiskunta maksaa.
 
tuet pois
[QUOTE="mii";26268518]Käyhän nyt ap ottamassa ne ilosuus pillerit, niin tartte suotta katkeroitua siellä kun ite joutuu painamaan paskaduunia jotta voi olla itsestään ylpeä.[/QUOTE]

En ole katkeroitunut enkä tee mitään paska duunia.
 
Silja.S
Ikinä en ole sossutukia saanut, aina työni hyvin tehnyt ja verot maksanut. Ylpeä yksinhuoltajuudestani, koska se todistaa, että minulla oli kanttia lähteä ajoissa huonosta suhteesta, ennen kun siitä koitui suurempaa vahinkoa lapsille. HYVÄ MINÄ! Aloittajan mielenterveysongelmat eivät onneksi ole minun murheeni. Useimmiten tuollaisten aloitusten takana nimittäin on joko mielenterveysongelmia tai ongelmia perheen sisällä, parisuhteessa, tai muissa ihmissuhteissa.
 
  • Tykkää
Reactions: SporttisMama
Minusta tuttavani joka oli tehnyt 2lasta juopon kanssa olisi saanut pysyä hänen kanssaan niin kauan että itse pystyy vuokransa maksamaan ja sama muilla. Pitäisi laskea onko varaa erota.
Just joo... Että kaikki naiset vaan pysykää hirviömiestenne kanssa niin kauan että ootte säästänyt tarpeeksi. Mitä sitten vaikka välillä tulee nyrkistä tai puukosta mutta pääasia että yhteiskunnalle tulee halvemmaksi! Anna mun kaikki kestää...
 
yksi yh
mutta kerros et millä pysyt naimisissa jos se juoppo aviomies löytää uuden, pettää ja lähtee vaan...vähän on vaikeeta sinnitellä kun toista ei näy eikä kuulu...Ja voin sanoa että ei ne tuet nyt niin isoja ole et yhoot niillä juhlii...sorry vaan mutta kyllä kahden ihmisen palkka on suurempi kuin yhoon palkka ja ne suuret tuet...
 
  • Tykkää
Reactions: SporttisMama
tuet pois
mutta kerros et millä pysyt naimisissa jos se juoppo aviomies löytää uuden, pettää ja lähtee vaan...vähän on vaikeeta sinnitellä kun toista ei näy eikä kuulu...Ja voin sanoa että ei ne tuet nyt niin isoja ole et yhoot niillä juhlii...sorry vaan mutta kyllä kahden ihmisen palkka on suurempi kuin yhoon palkka ja ne suuret tuet...
No miksi otit juopon miehen?
 
No miksi otit juopon miehen?
Juoppo ei ehkä ole juoppo syntymästään asti. Ootko koskaan kuullut että ihmiset voivat muuttua? Ja juuri esim narsisti osaa hurmata kumppaninsa aivan tainnoksiin ennenkuin kulissit alkavat romahtaa. Mutta antaa olla, mitä mä sulle tässä väännän rautalangasta. Onnea vaan "täydelliseen" elämääsi, ehkä joskus sullekin kolahtaa niin että muistat suhtautua elämään ja ihmisiin hieman nöyremmin.
 
yksi yh
ollut 15 vuotta sitten vielä juoppo...Milläs kiellät aikuista ihmistä juomasta ja pidät kotona jos toinen haluaa mennä...huutaminen ja uhkailu ei nyt ainakaan auta. Ihmiset muuttuu vuosien kuluessa ja sille ei voi mitään...
 
tuet pois
ollut 15 vuotta sitten vielä juoppo...Milläs kiellät aikuista ihmistä juomasta ja pidät kotona jos toinen haluaa mennä...huutaminen ja uhkailu ei nyt ainakaan auta. Ihmiset muuttuu vuosien kuluessa ja sille ei voi mitään...
Varmasti oli jotain viitteitä jo alkuaikoina että viina kiinnostaa enemmän kuin perhe. Ei ne miehet yhdessä yössä aivan yhtäkkiä muutu.
 
"vieras"
Itse en ole yh, mutta siskoni on. Aina on töitä tehnyt ja sossun luukulla ei kyllä ole vieraillut. Miehestä ei ollut edes elatusmaksuja maksamaan, mutta hyvin on siskoni pärjännyt. Yh-mutseja kun on hyvin erilaisia.
 

Yhteistyössä