Inhottaa kun poika puhuu tälläisiä :-(

  • Viestiketjun aloittaja Yhdentoista äiti 26v
  • Ensimmäinen viesti
Yhdentoista äiti 26v
8-vuotiaalla pojallani oli ennestään 7 sisarusta (7v, 6v, 5v, 4v, 3v, 2v ja 11kk) Minun synnytettyäni viikko sitten kolmoset tuo 8v poika sanoi minulle, että "Äiti, minusta tuntuu että sinä olet liian innostunut tuosta synnyttämisestä" ja "Minun kaverit haukkuvat minua koska he luulevat että sinä ja isä olette seksihulluja kun meillä on näin paljon lapsia".
 
Yhdentoista äiti 26v
totuus kuuluu lasten ja humalaisten suusta sanoi vanha kansa jo aikoinaan
Minä ja mieheni teemme niin monta lasta kuin haluamme, eikä lapsillamme pitäisi olla mitään sanottavaa siihen! Kyllä minä vielä ainakin 20-25 lasta synnytän vielä ennen kuin täytän noin 50 vuotta, jolloin lopetan lasten tekemisen. Oikeastaan olisin halunnut lasten synnyttämisen jo 11-vuotiaana kun kuukautiseni alkoivat, mutta en löytänyt sitä oikeaa ja päässyt naimisiin kuin vasta 9 vuotta sitten eli 17-vuotiaana.
 
Minä ja mieheni teemme niin monta lasta kuin haluamme, eikä lapsillamme pitäisi olla mitään sanottavaa siihen! Kyllä minä vielä ainakin 20-25 lasta synnytän vielä ennen kuin täytän noin 50 vuotta, jolloin lopetan lasten tekemisen. Oikeastaan olisin halunnut lasten synnyttämisen jo 11-vuotiaana kun kuukautiseni alkoivat, mutta en löytänyt sitä oikeaa ja päässyt naimisiin kuin vasta 9 vuotta sitten eli 17-vuotiaana.
ootko tosissas. :D Kai nyt lapses siihen saa jotain sano? kaikilla jopa lapsilla on oikeus mielipiteensä.
 

Yhteistyössä