Inhottaako teidän omat lapset teitä joskus?

  • Viestiketjun aloittaja "Rudy"
  • Ensimmäinen viesti
"Rudy"
Ja tiedoksi heti, tämä ei ole mikään provo. Vaan ihan rehellinen kysymys, johon toivon rehellisiä vastauksia ilman jeesustelua.

Koska minä myönnän, että minua inhottaa omat kullanmurut välillä. Esim. tänään kun esikoinen puhui pierujuttujaan aamupalapöydässä tai nuorempi heitti kilarikohtaukset ja tuli räkä molemmista sieraimista valuen karjumaan ja pyyhkimään lahkeisiini. Samoten mua ärsyttää/inhottaa nenän kaivaminen, pepun sorkkiminen ja piereskely. Vaikka kuinka tapoja koittaa koulia niin sikailua piisaa.

No niin, nyt veljekset tukkanuottasilla joten pitää mennä väliin.

Kiitos ja anteeksi.
 
Nellien
no sanoisin ennemmin että omien lasten käytös joskus inhottaa.

Mut joo kun aamupala alkaa näin pylly pieru pippeli pimppi kakka homo pierupää pyllypää peppu kakka kikkeli

ja juttu ei loppus millään
 
Ap Rudy
Mä vähän arvelinkin, että koen olevani "huono äiti" koska monen vastauksista paistaa väärä suhtautumiseni. Ja moni ei ole koskaan juuri edes ärsyyntynyt jälkikasvuunsa. Olen siis poikkeava ja haitallista seuraa lapsilleni! :D
 
liikaa haleja
Inhottaa, kun erityislapsi ei tajua milloin riittää hellyydenosoitukset: suukottaa ensin poskelle eikä meinaa irtaantua, siirtyy roikkumaan jalkaan ja "hytkyy" sitä vasten (yök..), vaikka saisi kymmenen halia niin koko ajan kädet levällään että lisää, tekee imeliä suukkoääniä....hrrr. Kyllä, inhottaa välillä! Ja senkus haukutte, ette itsekään jaksaisi jos joku olisi koko ajan lääppimässä/pusuttelemassa/roikkumassa kiinni. Ei tätä tajua kuin ne, joilla on sama ongelma...
 
Lex
Ärsyttää. Omien eritteet ei inhota sillä tavalla kuin muiden, mutta toki inhottavaa käytöstä heiltäkin piisaa.

Lähinnä juuri nämä räkäklimpit, kakkayllärit, yleton pippelin-pyllyn sorkkiminen jne...
 
Ei ole inhottanut ainakaan vielä. Ärsyttää kyllä välillä kohtalaisen paljon kolmevuotiaan narina ja jatkuva valitus. Myös ärsyttää kun vieraiden käydessä muksu vaatii kaikkien huomion. Kuuluu varmaan ikään mutta kun se kieli laulaa koko ajan....:headwall:
 
"mää vaan"
Ei ole oman vielä tainnut "inhottaa", mutta totisesti on ärsyttänyt! Muiden lasten huono käytös TODELLAKIN inhottaa mua, sille en voi mitään (pöydässä lähmitään kaikki mihin ehditään koskea, räitään, huudetaan, piereskellään, nuoleskellaan sormia jne ) Olen kamala :eek:
 
Ei ne lapset sinänsä olemassaolollaan inhota, mutta niiden käytös välillä ällöttää. Rään syöminen tässä ehkä ykkösenä, fy fan. Sitten sylkeminen ja tämä viehättävä ruokaa-suussa-siemaistaan-lasista-syljetään-suun-sisältö-takaisin-lasiin -ilmiö... Yök! Erityisesti näin raskaana ollessa kaikki kakkahommat on kuvottaneet, oli se kakka sitten housuissa, vaipassa tai potassa, se haju ja siihen scheissepyllyyn koskeminen pesun yhteydessä vaan lyövät etomisen päälle :x
 
"xxx"
Mä vähän arvelinkin, että koen olevani "huono äiti" koska monen vastauksista paistaa väärä suhtautumiseni. Ja moni ei ole koskaan juuri edes ärsyyntynyt jälkikasvuunsa. Olen siis poikkeava ja haitallista seuraa lapsilleni! :D
Tuo on ihan vain omaa, väärää päänsisäistäsi tulkintaasi. Moni tuossa kirjoitti, että omat lapset inhottavat välillä, eikä kukaan sanonut, etteikö omiin lapsiinsa saisi ärsyyntyä, päinvastoin.
 
Mua välillä rupeaa ärsyttämään pelkkä nyhjääminenkin, kun on sellanen olo että kotona olo rassaa..

Toinen hetki taas se on maailman suloisinta, esim.tänä aamuna 3v halaili ja sanoi monta kertaa "äiti, minä rakastan sinua yhtä paljon". :)
 

Yhteistyössä